خبرگزاری کار ایران

شروع تمرین گیتی پسند به همراه ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۰۹۸

ملی پوشان گیتی پسند با اجازه سرمربی تیم ملی از امروز در تمرینات تیم خود شرکت می کنند.

به گزارش ایلنا، تیم گیتی پسند اصفهان که از روز ۱۶ اردیبهشت تمرینات خود را زیر نظر علی افضل آغاز کرد از امروز با جدیت بیشتر تمرینات خود را پیگیری می کند چرا که قرار است ملی پوشان این تیم از امروز در تمرینات شرکت کنند.

بنا بر موافقت ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بازیکنان ملی پوش این تیم به جای حضور در تمرینات تیم ملی می‌توانند در تمرینات تیم گیتی پسند شرکت کنند. این تیم قصد دارد از ۶ خرداد اردویی ۵ روزه را در یکی از دو شهر چادگان یا شهرکرد برگزار کند.

با توجه به اینکه لیست بازیکنان لیگ برتری این تیم تکمیل شده احتمال جذب یک بازیکن خارجی وجود دارد. این تیم در فصل گذشته دو بازیکن برزیلی به نام‌های مرونو و لوکاس را در اختیار داشت که برای فصل جدید قصد استفاده از آن‌ها را  ندارد اما شنیده می‌شود در صورت صلاحدید افضل، پیش از جام باشگاه‌های آسیا یک بازیکن جدید خارجی به این تیم اضافه می شود.

همچنین براساس تصمیم صورت گرفته محمد هاشم زاده مربی تیم ملی که فصل گذشته در کادر فنی این تیم حضور داشت به دلیل همراهی تیم ملی در سال جدید، در کادر فنی گیتی پسند برای فصل ۹۶ حضور نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز