خبرگزاری کار ایران

17 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۲۰

اردوی تمرینی ملی پوشان از روز ۵ فروردین ماه در مرکز تیم های ملی ایران برگزار می شود و بر همین اساس سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد کاظم ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی باید روز دوم فروردین ماه ۹۶ راس ساعت ۱۰ در محل سفارت کرواسی حضور داشته باشند تا اقدامات لازم برای حضور در این کشور به منظور برگزاری دو بازی دوستانه را انجام دهند.

همچنین اردوی تمرینی ملی پوشان از روز ۵ فروردین ماه در مرکز تیم های ملی ایران برگزار می شود که بازیکنان باید قبل از ساعت ۱۳ خود را به کادر فنی معرفی کنند.

بازیکنانی که در تیم دوم تیم ملی حضور داشته و به دلیل نداشتن پاسپورت و یا انجام خدمت مقدس سربازی در این اردو حضور ندارند، در اردوهای بعدی شرکت خواهند داشت.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است: علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، مسعود محمدی، علیرضا رفیعی، فرهاد توکلی، میثم برمشوری، علی اصغر حسن زاده، مرتضی عزتی، محمدرضا مشهدی کردی، قدرت بهادری، سعید احمد عباسی، محمد تجری، امین نصرالله زاده، ابوالقاسم عروجی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی و مهران عالیقدر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز