خبرگزاری کار ایران

در دیدار پرسپولیس - الوحده؛

مهدی طارمی اینبار ناجی پرسپولیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۰۳۸

بازی با الوحده آخرین فرصت طارمی برای جبران اشتباه فاحشش است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به مصاف الوحده می‌رود که کار سخت و پیچیده‌ای برای صعود دارد.

شاگردان برانکو علاوه بر اینکه باید حواسشان به دیدار الهلال - الریان باشد خودشان هم نیاز مبرم به سه امتیاز بازی با الوحده دارند و باید به هر شکل ممکن حریف خود را شکست دهند.

در این میان مهدی طارمی، مهاجم سرخپوشان امید اصلی این تیم برای گلزنی محسوب می‌شود و البته فرصتی برای این بازیکن خواهد بود تا اشتباه فاحشش را در دیدار مقابل الریان جبران کند.

اگر پنالتی طارمی در آن بازی گل شده بود پرسپولیس با 8 امتیاز شرایط متفاوت و به مراتب بهتری نسبت به حال حاضر داشت و این آخرین فرصت آقای گل پرسپولیس برای جبران خواهد بود.

از طرفی گلزنی برای طارمی در این بازی و ماندن پرسپولیس در رقابت‌ها از دو نظر برای او خوب است.

اول اینکه این بازیکن در کورس آقای گلی لیگ قهرمانان باقی خواهد ماند و در درجه بعدی شانس بالای او برای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیاست.

انتخابات چند دوره اخیر AFC نشان داده عملکرد فردی و تیمی بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا تاثیر زیادی روی انتخاب مرد سال فوتبال آسیا دارد و طارمی اگر بتواند با پرسپولیس به مراحل بالاتر این رقابت‌ها صعود کند شانس زیادی برای کسب این عنوان خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز