خبرگزاری کار ایران

هافبک پیکان در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

شایسته حضور در لیست کارلوس کی‌روش هستم

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۰۴۶

بازیکن پیکان مدعی است می‌تواند یکی از گزینه‌های حضور در تیم ملی لقب گیرد.

سیامک نعمتی بازیکن پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازی خوبی بود به نظرم دربی خودروسازها شرایط خاص خودش را دارد و برای هر دو تیم مهم است هم در فوتبال و هم در والیبال معمولا بازی های حساسی را برابر هم دارند. شرایط این بازی هم به شکلی بود که ما می خواستیم سه امتیاز بازی را برای سهمیه بگیریم و سایپا هم برای حفظ جایگاهش در جدول به این امتیاز نیاز داشت اما خدا با ما یار بود توانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی افزود: درهردو نیمه ما بر زمین و توپ مسلط بودیم. موقعیت‌های بیشتری داشتیم و می توانستیم با تغداد گل‌های بیشتری برنده بازی باشیم. سایپا هم شرایطی داشت که باید برای حفظ تیم در لیگ امتیاز کامل را به دست می‌آورد اما بیشتر برای کسب یک امتیاز می‌جنگید.

نعمتی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم بازی بعد را هم با موفقیت به پایان برسانیم تا فصلی را که خوب شروع کردیم به خوبی به پایان برسانیم. در حال حاضر و با شرایط آخر فصل، فشار زیادی روی تیم‌ها و بازیکنان است اما باید لیگ را به پایان رساند.

بازیکن پیکان در رابطه با شرایط و عملکرد خود در تیم خاطر نشان کرد: با اینکه در اواخر فصل انرژی‌ها کاهش پیدا کرده اما من از عملکرد خودم در تیم راضی بود. موفق شدم برای تیم گل به ثمر برسانم و در بازی مقابل سایپا مفید باشم، فکر می‌کنم این بازی یکی از بهترین بازی‌های من در لیگ بود.

وی با اشاره به سخت بودن بازی در فولاد شهر عنوان کرد: بازی بعدی ما در فولاد شهر و با فولاد خوزستان است. فولاد تیم منسجم وخوبی است و اگر ما پیروز میدان باشیم به عثیده من در شخصیت و روحیه بازیکنان تاثیر خوبی خواهد داشت. یکی از مواردی که جذابیت این بازی را کم می‌کند عدم حضور دو آقای گل تیم‌ها است که در بازی آخر حضور نخواهند داشت.

نعمتی در خصوص تصمیمش برای فصل آینده گفت: الان کمی برای تصمیم گیری زود است بعد از بازی‌ها و در زمان استراحت بین دو فصل تصمیم می‌گیرم که در پیکان بمانم یا به تیم دیگری بروم. از آنجایی که امسال سال خوبی را در فوتبال داشته ام پیشنهادات خوبی دارماما اولویت اول من پیکان است اما به پیشنهادات دیگر هم فکر می‌کنم و هرکدام به نفعم باشد را انتخاب می‌کنم.

بازیکن پیکان در پایان در رابطه با برنامه‌هایش برای آینده تصریح کرد: برنامه من این است که امسال حتما به تیم ملی دعوت شوم. شرایط خوبی در لیگ داشته‌ام و فکر می‌کنم بتوانم به هدفم برسم و در جام جهانی حضور داشته باشم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز