خبرگزاری کار ایران

جلالی: هنوز انگیزه داریم/ سایپا تیم بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۳۲

سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش از انگیزه بالای بازیکنانش برای بازی فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجید جلالی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: فکر می‌کنم بهترین موضوعی که می‌توانم راجع بهش صحبت کنم این است که با وجود اینکه 10 روز به پایان بازی‌ها مانده اما انگیزه و اشتیاقی که من از بچه‌ها در تمرینات می‌بینم برای من افتخار بزرگی است.

وی افزود: زمانی که بازی‌ها طول می‌کشد برای تیمی که فقط خواسته خودش را در لیگ حفظ کند این سطح از اشتیاق و انگیزه یک امتیازخوب است و جوانانی که در تیم ما کار می‌کنند آینده درخشانی خواهند داشت، من این را در چهره تک‌تک‌شان می‌بینم. با اطمینان به شما می‌گویم که فردا از تیم ما بازی خوب، روان و موفقیت‌آمیزی خواهید دید.

جلالی در خصوص تیم‌هایی که در وسط جدول هستند و انگیزه کافی برای بازی ندارند، خاطر نشان کرد: من در این زمینه نمی‌توانم از جانب دیگران چیزی بگویم اما تا آنجایی که مربوط به تیم ما است ما هفته گذشته هم در مشهد فوتبال خوب و با انگیزه‌ای بازی کردیم. همواره خودمان را متعهد می‌دانیم تا آخرین لحظات و آخرین بازی‌های لیگ برتر، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. مربیان دیگر هم حتما به همین نحو عمل خواهند کرد.

وی در رابطه با ماندنش در پیکان تصریح کرد: من برنامه هایم را آماده کردم و با صحبت‌هایی که داشتیم فکر می‌کنم در تیم ماندگار هستم.

سرمربی پیکان در واکنش به این سوال که با وجود جوان بودن بازیکنان و علاقه به حضور در تیم های بزرگ، ماندن بازیکنانی که همه قرار داد یک ساله داشته‌اند چگونه خواهد بود تشریح کرد: این یکی از نگرانی‌های ما هم هست. بازیکنان ما قرار داد یک ساله داشته‌اند وجوانان ما بسیار مستعد و خوب هستند. اما من چیزی که در شاگردانم می‌بینم فکر می‌کنم آنها نسبت به باشگاهی که زمینه و بستر رشد آن‌ها را محیا کرده است متعد خواهند ماند.

وی افزود: من اشتیاق باهم بودن را درآن‌ها می‌بینم و امیدوارم بتوانیم اکثرشان را حفظ کنیم البته این نگرانی هست و حتی ما برخی بازیکنان امیدمان را به بدنه تیم اظافه کردیم و برخی بازیکنان دیگر را زیر نظر داریم که استعدادهای بزرگی هستند و در آینده بازی خوبی از آن‌ها خواهید دید.

جلالی در خصوص رویارویی با تیم سابق خود عنوان کرد: صحبت خاصی ندارم به هر حال فکر می‌کنم برای آن‌ها هم بازی مهمی خواهد بود و در زمین تکلیف دو تیم مشخص خواهد شد.

سرمربی پیکان در پایان افزود: من در سایپا دوسال کار کردم و سال دوم برای من سال سختی بود. همواره سایپا را باشگاه بزرگی می‌دانم و مطمئن هستم که آن‌ها در لیگ می‌مانند و وضعیتشان در لیگ دیگر خطر ناک نیست. همواره این تغییر و تحولات درلیگ وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز