خبرگزاری کار ایران

اختلاف فاحش سارا خادم الشریعه با مدعیان

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۹۲۸

فدراسیون جهانی شطرنج رده‌بندی برترین‌های این رشته را منتشر کرد و سارا خادم الشریعه، همچنان بهترین نفر ایران است.

به گزارش ایلنا، در بخش بانوان رده ‌بندی شطرنج جهان سارا سادات خادم‌الشریعه همچنان بهترین‌ ورزشکار ایرانی است. او با ریتینگ 2450 همچنان رتبه 30 رده‌بندی جهانی را در اختیار دارد. پس از خادم‌الشریعه نیز میترا حجازی‌پور با ریتینگ 2356 جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

در بخش انفرادی مردان نیز پویا ایدنی با ریتینگ 2578، پرهام مقصودلو با ریتینگ 2577، احسان قائم‌مقامی با ریتینگ 2556، پوریا درینی با ریتینگ 2523 و محمدامین طباطبایی با ریتینگ 2521 در رده اول تا پنجم شطرنج‌بازان ایرانی هستند. در بخش تیمی این رده‌بندی، تیم‌های مردان و بانوان کشورمان با حفظ جایگاه‌های قبلی خود همچنان رتبه‌های 30 و 23 را در اختیار دارند.

در بخش استاندارد، ایران در قسمت مردان در جمع 100 بازیکن برتر دنیا، نماینده‌ای ندارد اما سارا خادم‌الشریعه در بخش بانوان در رده 30 قرار دارد. در قسمت سریع نیز باز در مردان ایران نماینده‌ای ندارد اما سارا در رده 27 قرار دارد. در قسمت برق آسا نیز بین 100 نفر برتر، فقط بانوان شطرنج‌باز ایران حضور دارند به طوری که خادم‌الشریعه در رده 32 و پورکاشیان در رده 49 قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز