خبرگزاری کار ایران

جرارد پیکه پاسخ توهین‌ به همسرش را داد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۳۹۹

مدافع بلوگرانا و همسرش در بازی هفته‌ی گذشته‌ی این تیم مورد فحاشی طرفداران تیم همشهری قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا که در بازی با اسپانیول به همراه همسرش مورد فحاشی هواداران تیم همشهری قرار گرفته بود، در گفتگو با «اسپورت» پاسخ تماشاگران رقیب را داد.

پیکه گفت: وقتی با اسپانیول بازی می‌کنیم انگار در سانتیاگو برنابئو هستم. به نظر من بیشتر طرفداران اسپانیول افراد تحصیل‌کرده‌ای هستند و من احترام زیادی برای آنها قائلم. با این حال، آن دسته از طرفداران اسپانیول که آن کارها را کردند در اقلیت هستند. آنها نماینده‌ی هواداران در فوتبال اسپانیا نیستند.

مدافع بارسا افزود: اینها مردمی هستند که عقده‌های زندگی خود را اینگونه خالی می‌کنند. شما می‌دانید که من زیاد حرف می‌زنم، اما این موضوعی نیست که حرف زیادی در موردش داشته باشم.

اسپانیول تیم دوم شهر بارسلون است و در حدود 5درصد مردم این شهر طرفدار آن هستند. عموم طرفداران اسپانیول را کاتالونیایی‌های طرفدار اسپانیای متحد تشکیل می‌دهند. طرفداران بارسا هم اکثراً خواستار جدایی از اسپانیا هستند. در همه‌پرسی غیررسمی سال گذشته‌ی بارسلون بیش از 70 درصد مردم به جدایی از اسپانیا رای مثبت داده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز