خبرگزاری کار ایران

سرنوشت مشابه مهاجمان آفریقایی پیکان؛ پرسپولیس و در نهایت لیگ فرانسه؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۹۶۲

مهاجم نیجریایی پیکان شرایطی مشابه همتای سابق خود در این تیم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با محرومیت گادوین منشا از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فصل شانزدهم برای این بازیکن تمام شد و او باید به احتمال زیاد به دنبال مذاکره با تیم‌های خواهانش برود و به زودی تیم جدید این بازیکن مشخص خواهد شد.

منشا با 15 گل زده در ترکیب تیم پیکان توانسته توانایی‌های خودش را به خوبی در خط حمله نشان دهد و حالا تیم‌هایی مثل استقلال؛ پرسپولیس و سپاهان خواهان او هستند. 

وضعیت حال حاضر منشا فوتبال‌دوستان را به یاد یک مهاجم‌ دیگر از قاره آفریقا می‌اندازد که در لیگ هفتم پیراهن پیکان را پوشید و فصل بعد مشتریان زیادی در نقل و انتقالات پیدا کرد.

ابراهیم توره، مهاجم سنگالی در لیگ هفتم موفق شد 13 بار برای پیکان گلزنی کند و در فصل نقل و انتقالات با وجود رقابت‌ سختی که میان استقلال - سپاهان و پرسپولیس برای جذب این بازیکن به وجود آمد در نهایت با قراردادی سنگین به پرسپولیس پیوست.

توره در پرسپولیس دوران موفقی نداشت ولی پس از آن راهی سپاهان شد و 2 فصل خوب را در این تیم سپری کرد و در نهایت با پیوستن به موناکوی فرانسه برای همیشه از لیگ ایران رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز