خبرگزاری کار ایران

دبل آقای گل فولاد مقابل صنعت نفت

ساسان از طارمی پیشی می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۰۰

مهاجم فولاد خوزستان در صورت تکرار عملکردش در بازی رفت مقابل نفت آبادان شانس آقای گلی خود را بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های لیگ برتر جنگ بر سر تصاحب عنوان آقای گلی هم بالا گرفته است و 3 بازیکن بیش از سایرین شانس رسیدن به این عنوان را دارند.

به جز منشای 14 گله که 2 گل با صدر جدول گلزنان فاصله دارد، ساسان انصاری و مهدی طارمی با 16 گل زده رقابت شانه‌ به شانه‌ای برای ربودن گوی سبقت از یکدیگر در این رقابت دارند.

ساسان انصاری در هفته بیست و نهم در ترکیب فولاد به مصاف صنعت نفت خواهد رفت و طارمی هم همراه با تیمش مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کند.

نکته جالب توجه در این میان عملکرد دو بازیکن در دیدار رفت مقابل حریفان کنونی‌شان بوده است.

در شسکت یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن طارمی در گلزنی ناکام بوده است ولی در آن‌سو ساسان انصاری با زدن 2 گل به صنعت نفت نقش پررنگی در پیروزی 3-0 تیمش داشته است.

انصاری در دقیقه 42 گل اول تیمش را به صنعت نفت زد و در دقیقه 58 هم از روی نقطه پنالتی موفق شد برای دومین بار دروازه این تیم را باز کند.

با این تفاسیر اگر این دو بازیکن عملکردی مشابه نیم فصل اول برابر حریفان امروزشان داشته باشند ساسان انصاری می‌تواند در پایان هفته بیست و نهم با اختلاف 2 گل نسبت به طارمی در صدر جدول گلزنان بایستد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز