خبرگزاری کار ایران

طلاییان روز دوم رقابت‌های تکواندو مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۵۹

در روز دوم مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی، تکواندوکران طلایی کشور مشخص شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی(G2) از روز گذشته پنجشنبه با حضور 2163 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی و در سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت که نمایندگان کشورمان تنها در رده‌سنی بزرگسالان و در گروه مردان در این رقابت‌ها به مصاف رقیبانشان می‌روند.

در دومین روز این رقابت‌ها، در گروه مردان تکواندوکاران اوزان 80- و 87- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که پوریا عرفانیان (وزن 80- کیلوگرم)، سعید رجبی و مهدی خدابخشی (وزن 87- کیلوگرم) نمایندگان ایران بودند.

در وزن 80- کیلوگرم پوریا عرفانیان در نخستین مبارزه «بوگدان گرچکین» از روسیه را 20 بر 18 شکست داد اما در دومین پیکار خود به مصاف «رائول گارسیا» اسپانیایی رفت و 3 بر 4 نتیجه را واگذار نمود.

در وزن 87- کیلوگرم مهدی خدابخشی و سعید رجبی نمایندگان کشورمان بودند. سعید رجبی در نخستین گام نتیجه را به «ولادیسلاو لارین» نماینده روسیه واگذار نمود. مهدی خدابخشی نیز در گام نخست «انصار اوگاز» از ترکیه را 5 بر یک از پیش رو برداشت اما در ادامه به مصاف نماینده «ولادیسلاو لارین» رفت و نتیجه را 13 بر 18 واگذار کرده و از گردونه رقابت‌ها خارج شد. «لارین» که حریف دو نماینده کشورمان در این وزن بود مدال برنز قهرمانی جهان 2015، نقره گرندپری 2016 و طلای قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه خود دارد.

فردا شنبه 9 اردیبهشت و در روز سوم این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 54- و 68- کیلوگرم بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند که کامران مردانی‌پور، آرمین هادی‌پور، سالار وحیدی، ابوالفضل یعقوبی و علیرضا علیاری به عنوان نمایندگان ایران هستند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز