خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

صعود نماینده تایلند با غلبه بر تیم استرالیایی/نمایندگان کره حذف شدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۶۰۲

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، با انجام چهار دیدار ادامه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا،هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق امروز پیگیری شد.

از گروه E تیم موانگ‌تانگ یونایتد تایلند میزبان بریزبین استرالیا بود و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.در دیگر دیدار این گروه اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان کاشیما آنتلرز ژاپن بود و با 4 گل مغلوب شد.

در جدول رده‌بندی گروه E لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های موانگ‌تانگ یونایتد تایلند، کاشیما آنتلرز ژاپن، اولسان هیوندایی کره‌جنوبی و بریزبین استرالیا به ترتیب با امتیازهای 11، 9 و 4 در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند. تیم‌های موانگ‌تانگ یونایتد تایلند و کاشیما آنتلرز ژاپن از این گروه صعود کردند.

از گروه F تیم شانگهای SIPG چین در بازی خانگی برابر اف‌سی سئول کره‌جنوبی به پیروزی 4 بر 2 رسید.از این گروه تیم اوراوای ژاپن جشنواره‌ای از گل برابر وسترن سیدنی استرالیا به راه انداخت و به پیروزی 6 بر یک دست یافت.

در جدول رده‌بندی گروه F لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اوراوای ژاپن و شانگهای SIPG چین با 12 امتیاز رده‌های اول و دوم را در اختیار دارند که صعودشان به مرحله بعدی نیز قطعی شد. تیم‌های اف‌سی سئول کره‌جنوبی و وسترن سیدنی نیز رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز