خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

صدرنشینی نمایندگان تایلند و کره‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۴۲۶

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق،با صدرنشینی نمایندگان تایلند و کره جنوبی خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا،در آخرین دیدار هفته چهارم  لیگ قهرمانان آسیا از گروه E ،تیم موانگتانگ یونایتد تایلند میزبان اولسان هیوندایی کره‌جنوبی بود که این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم تایلندی به پایان رسید.از همین گروه بریزبین استرالیا و کاشیما آنتلرز ژاپن با یکدیگر دیدار کردند که تیم استرالیایی به برتری 2 بر یک دست یافت.

در جدول رده‌بندی گروه E لیگ قهرمانان آسیا تیم موانگتانگ یونایتد تایلند با 8 امتیاز صدرنشین است. تیم‌کاشیما آنتلرز ژاپن با 6 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. تیم‌های اولسان هیوندایی کره‌جنوبی و بریزبین استرالیا هم به ترتیب با امتیاز مشابه 4 رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

از  گروه G لیگ قهرمانان آسیا هم تیم سوون سامسونگ کره‌جنوبی میزبان ایسترن هنگ‌کنگ بود و به پیروزی پرگل 5 بر صفر دست یافت.در دومین بازی این گروه تیم کاوازاکی ژاپن از گوانگژو میزبانی کرد،که این دیدار  با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در جدول رده‌بندی گروه G تیم سوون سامسونگ کره‌جنوبی با 8 امتیاز صدرنشین است و گوانگژوی 6 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. تیم‌های کاوازاکی ژاپن و ایسترن هنگ‌کنگ نیز به ترتیب با امتیازهای 4 و 1 رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز