خبرگزاری کار ایران

اولاریو:استقلال با منصوریان پیشرفت زیادی کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۲۱۶

سرمربی الاهلی می گوید انتظار چنین بازی سختی مقابل استقلال را داشته است.

به گزارش ایلنا،آلاریو کوزمین، سرمربی الاهلی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت:بازی بسیار دشواری مقابل استقلال داشتیم،البته باید بگویم انتظار چنین بازی سختی را داشتیم، استقلال با منصوریان پیشرفت زیادی کرده است. حضور هواداران  نیز در عملکرد خوب استقلال بسیار تاثیر گذار بود.

سرمربی الاهلی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش دفاعی بازی کرد، گفت:هرگز برای دفاع کردن نیامده بودیم اما در نیمه دوم حملات استقلال باعث شد که عقب بکشیم.

وی در مورد اینکه آیا به اندازه هزینه زیادی که برای بازیکنان کرده،از عملکرد این بازیکنان رضایت دارد، اظهار داشت:تیم الاهلی برای خرید بازیکن هزینه نکرده و آرزو داریم که بازیکنان بیشتری را جذب کنیم . از تمامی بازیکنان راضی هستم و توانستند انتظارات را بر اورده کنند.

 سرمربی الاهلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه  بازیکن شماره 10 الاهلی دفاع استقلال را مختل می کرد تا بقیه مهاجمان به حملات بپردازند و  اینه که آیا برای مساوی اومده بودید، گفت: گلی که زدیم  اتفاقی بود و توسط یک مدافع به گل رسید. ما همه بازیکنانمان برای پیروزی می جنگند و تیمی بازی کردیم.ما تلاش کردیم که برنده شویم. یک امتیاز به ما کمک می‌کند سه امتیاز باعث صعود‌مان می‌شد. البته دوست داشتیم برنده شویم اما نتوانستیم زیرا حریف قدرتمند بود.

سرمربی الاهلی در مورد وقت کشی بازیکنانش گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنانم به دنبال وقت کشی بودند. این عملکرد معمولی است که هر دروازه‌بانی چنین رفتاری می‌کند تا فشار را از روی تیمش بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز