خبرگزاری کار ایران

میثاقیان در سخت‌ترین آزمون دوران مربیگری‌اش/ جدال مرگ و زندگی

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۵۶۳

سیاه‌جامگان باید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ این باشگاه در ورزشگاه ثامن مشهد پذیرای شاگردان جلالی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته‌ی بیست و هشتم لیگ برتر شانزدهم یک دیدار حساس میان سیاه‌جامگان و پیکان برگزار می‌شود.

این بازی برای سیاه‌جامگان حساسیت مضاعفی دارد، چرا که آنها به همراه صبای قم کاندیدای اصلی سقوط به لیگ یک آزادگان هستند. سیاه‌جامگان با اینکه بعد از آمدن میثاقیان شرایطی بهتری پیدا کرده با 24 امتیاز در رده‌ی پانزدهم جدول قرار دارد. آنها رقابت سختی با صبای 25 امتیاز دارند. شاگردان مرفاوی امروز در قم میزبان سپاهانی هستند که برای کسب سهمیه می‌جنگد و با آمدن کرانچار روحیه‌ی مضاعفی پیدا کرده است.

شاگردان میثاقیان در 5 بازی گذشته‌ی خود شکست نخورده‌اند، ولی تنها یک بار پیروز شده‌اند. آنها در بازی هفته‌ی گذشته‌ی خود نتوانستند بازی حساس آبادان را از صنعت نفت ببرند و گل به خودی وحید عسگری در دقایق ابتدایی کار آنها را برای بردن برزیل آبادان دشوار کرد.

یکی از بدشانسی‌ها میثاقیان این بود که در این چند بازی‌ که سرمربی سیاه‌جامگان شده آنها با تیم‌های بالای جدولی یا قدرتمندی چون سپاهان، استقلال خوزستان و استقلال مصاف داده‌اند و حالا هم نوبت به پیکانی است که برای کسب سهمیه می‌جنگد و از این بابت روی کاغذ شانس صعود دارد. با این حال، پیکان در دو بازی گذشته‌ی خود شکست خورده است.

اکبر میثاقیان در مورد این دیدار گفته است: بازی با پیکان دیداری بسیار سخت است و اگر نتوانیم تمرکزمان را ۹۰ دقیقه حفظ کنیم حتما تاوانش را خواهیم داد.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز می‌شود. تماشای این بازی برای تماشاگران رایگان اعلام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز