خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس در دیدار با پدیده تاریخ‌ساز می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۲۵۱

شاگردان برانکو می‌توانند رکورد جدیدی در دیدار با پدیده به نام خود ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ماشین سازی در هفته بیست و هفتم توانست با 62 امتیاز قهرمانی خود را قطعی کند.

نگاهی به ادوار گذشته لیگ برتر نشان می‌دهد شاگردان برانکو با ادامه روندی که در پیش گرفته‌اند می‌توانند رکورد جدیدی در تاریخ لیگ برتر به نام خودشان ثبت کنند.

در طول 15 دوره گذشته لیگ برتر بیشترین امتیازی که یک تیم توانسته در پایان یک فصل به نام خود ثبت کند مربوط به لیگ‌های یازدهم و دوازدهم است که تیم‌های سپاهان و استقلال هر دو با هدایت امیر قلعه نویی توانستند با 67 امتیاز قهرمان شوند.

البته این امتیازها در لیگ‌های 18 تیمی بدست آمده که هر تیم 34 بازی انجام شده است و شرایط با لیگ حال حاضر که 16 تیمی است و در آن 30 بازی برگزار می‌شود تفاوت دارد.

بیشترین امتیازی که یک تیم در لیگ 16 تیمی کسب کرده است مربوط به فولاد خوزستان است که در لیگ چهارم و زیر نظر ملادن فرانچیچ کروات با 64 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

بدین ترتیب پرسپولیس که در حال حاضر 62 امتیاز دارد تنها با یک پیروزی دیگر می‌تواند رکورد امتیازگیری در لیگ برتر را بزند و ممکن است این اتفاق در بازی با پدیده رخ دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز