خبرگزاری کار ایران

مهدی ترابی: پیشنهاد پرسپولیس و لیگ آلمان؟ بستگی به نظر سایپا دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۲۹

مدیرعامل سایپا از سه پیشنهاد تیم‌هایی از بوندس لیگا برای صید ستاره 22 ساله تیم ملی رونمایی می‌کند اما ترابی در جریان نیست و نمی‌داند آیا پیشنهادی برای او به دست باشگاه رسیده یا نه.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی ستاره نقل و انتقالات لیگ هفدهم است و در این مساله شکی نیست. او هم اکنون با توجه به نگاه ویژه‌ی کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از اعضای ملی‌پوش شناخته می‌شود و هواخواهان زیادی در فوتبال ایران دارد. طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص مذاکره پرسپولیس برای حضور جوان تکنیکی نارنجی‌پوشان در جمع این تیم شنیده می‌‍شد.

هافبک تکنیکی سایپا اما در این خصوص می‌گوید: واقعیتش هیچ خبری ندارم. پرسپولیس با من صحبت نکرده و اصلا در جریان نیستم که چه اتفاق‌هایی رخ داده است. فقط در رسانه‌ها صحبت‌های آقای درویش را خواندم. او گفته بود از پرسپولیس پیشنهادی نرسیده، پس فعلا خبری نیست و من هم مذاکره‌ای انجام نداده ام.

از بوندس لیگا به عنوان مقصد بعدی ترابی یاد می‌شود. او از این موضوع هم بی خبر است: دریافت پیشنهاد از بوندس لیگا را هم شنیدم اما باید به باشگاه بروم تا ببینم شرایط چگونه است. هدف من بازی در اروپا است. باید منتظر بمانم فصل تمام شود و بعد درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. دوست دارم راهی اروپا شوم، تیم خوبی هم پیشنهاد بدهد با هماهنگی باشگاه سایپا جدا می‌شوم تا به اهدافم برسم. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرم به پیشرفتم کمک کند و بتوانم باعث افتخار فوتبال ایران بشوم.

ترابی دوست دارد به کدام یک از لیگ‌های اروپایی برود؟ انتخاب او اسپانیا است: به بازی کریس رونالدو علاقه دارم. علاقه‌مندم به لالیگا بروم و روزی در این لیگ معتبر بازی کنم. این یکی از اهداف اصلی من در فوتبال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز