خبرگزاری کار ایران

حرف‌های عجیب رئیس دورتموند پس از حمله‌ی تروریستی

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۳۵۵

هانس یوآخیم واتسکه ادعا کرده که می‌خواسته قید بازی در برابر موناکو را بزند.

به گزارش ایلنا، هانس یوآخیم واتسکه، رییس باشگاه بوروسیا دورتموند، می‌گوید حملاتی که هفته پیش به اتوبوس این تیم شد، او را در ابتدا به فکر انصراف از ادامه رقابت در لیگ قهرمانان انداخته بود.

اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال دورتموند در مسیر هتل محل استقرار این تیم تا ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برای بازی برابر موناکو در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از انفجار سه بمب در اطراف آن، متوقف شد تا بازی به شب بعد موکول شود. در این حادثه تعدادی از شیشه‌های اتوبوس شکست و اصابت شیشه‌های خرد شده با دست مارک بارترا، مدافع اسپانیایی دورتموند را مجروح کرد.

واتسکه به نشریه اشپیگل گفت: برای مدت کوتاهی به این فکر می‌کردم که آیا کاملاً باید قید این رقابت‌ها را بزنیم، اما بعد به این نتیجه رسیدم که این کار به معنای پیروزی مجرمان است.

واتسکه ادعا کرد به بازیکنان دورتموند گفته هیچ یک از آنها در صورت نداشتن آمادگی روانی مجبور به بازی برابر موناکو نیستند. او ادامه داد: اگر بازیکنی آماده بازی نباشد آن وقت او می‌تواند به مربی بگوید و من هم گفتم که ما از شرایط بازیکنان درک کامل داریم و آنها می‌توانند روی هرگونه حمایت ما حساب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز