خبرگزاری کار ایران

تبلیغات دردسرساز برای اوبامیانگ +عکس

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۹۲۳

مهاجم دورتموند به خاطر شادی پس از گلش در بازی شنبه شب برابر شالکه جریمه شد.

به گزارش ایلنا، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی بوروسیا دورتموند، به خاطر شادی پس از گلش در بازی شنبه شب برابر شالکه در شهرآورد منطقه رور جریمه شد.

اوبامیانگ پس از زدن گل اول این بازی که با تساوی یک بر یک تمام شد، ماسکی روی صورت خود کشید که شبیه ماسک‌های مورد استفاده در میان ورزشکاران رشته کشتی‌کچ بود اما مسوولان باشگاه دورتموند این حرکت او را یک نوع فعالیت تبلیغاتی دانسته‌اند و همین موضوع سبب شده است که آنها مهاجم 27 ساله‌شان را 50 هزار یورو جریمه کنند.

ماسک مشکی و نارنجی رنگی که اوبامیانگ پس از زدن بیست و چهارمین گل این فصلش در بوندس‌لیگا روی صورتش کشید، سومین ماسکی بود که او در شادی‌های پس از گلزنی‌اش طی سال‌های اخیر استفاده می‌کرد. او قبلاً هم در شادی‌های پس از گلش ماسک دو شخصیت معروف فیلم‌های سینمایی «بتمن» و «اسپایدرمن» را به ترتیب در ماه‌ فوریه سال 2015 و آگوست 2014 به صورت زده بود. با این حال ماسکی که او در شهرآورد منطقه رور به صورت زد برای او دردسرساز شد.

تبلیغات دردسرساز برای اوبامیانگ +عکس

به نوشته نشریه بیلد آلمان، این ماسک، همان ماسکی است که اوبامیانگ در کلیپ تبلیغاتی اسپانسر شخصی‌اش، شرکت «نایکی» استفاده کرده بود. به عقیده مسوولان باشگاه شادی پس از گل اوبامیانگ نوعی تبلیغ برای نایکی بوده است و او اهمیت روابط باشگاه دورتموند با شرکت پوما که شریک تجاری و جزو سهامدارانش محسوب می‌شود را نادیده گرفته است. این اولین باری نیست که اوبامیانگ علناً برای نایکی تبلیغ می‌کند. اوبامیانگ ماه گذشته نیز لوگوی شرکت نایکی را روی سر خود طراحی کرده بود.

هانس یوآخیم واتسکه، رییس باشگاه دورتموند در این خصوص به نشریه بیلد گفت: اینطور نیست که ما مجبور باشیم به شیوه‌های تبلیغاتی که منافع مالی نایکی را تأمین می‌کند تن بدهیم. شریک ما پوما است. این حرکات در شأن شرکت بزرگی مانند پوما نیست. بحث یک رابطه تجاری جدی متفاوت است. رابطه میان ما (دورتموند و نایکی) در حال حاضر به میزان قابل توجهی تیره و تار شده است.

با وجود جنجالی که شادی پس از گلش به راه انداخته است، اوبامیانگ از حرکتش پشیمان نیست. او در اینستاگرام در واکنش به ادعای برخی که او را فردی مغرور دانسته‌اند، نوشته است: من مغرورم؟ بس کنید بچه‌ها! این شیوه زندگی من است. این دنیای من است. من مثل پسر بچه‌ای هستم که از فوتبال بازی کردن لذت می‌برد. از نتیجه ناراحتم اما به کارمان ادامه می‌دهیم. # تمام کننده نقاب‌دار.

در همین حال توماس توخل، مربی دورتموند هم گفته است که کاری به این موضوع ندارد و حل و فصل اختلافات بر سر شیوه خوشحالی پس از گل اوبامیانگ را برعهده مسوولان باشگاه می‌گذارد. او گفت: ما انتظار خوشحالی بتمن / اسپایدرمن گونه را داشتیم اما اینطور نشد که این موضوع اوضاع را دشوار کرد. مسوولان باشگاه این موضوع را با اوبامیانگ حل و فصل می‌کنند. من روی وجه ورزشی امور مربوط به تیمم تمرکز می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز