خبرگزاری کار ایران

لژیونر نشوم در استقلال می‌مانم؛

قول امیدوارکننده‌ی امید ابراهیمی به علیرضا منصوریان

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۶۵

قرارداد امید ابراهیمی با استقلال به اتمام می رسد و او در صورت لژیونر نشدن تنها در استقلال بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گزینه اول علیرضا منصوریان در تمدید قرارداد امید ابراهیمی است.

درخشش این بازیکن در استقلال باعث شده تا منصوریان پیش از اتمام فصل پیگیر تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد. هافبک ملی پوش استقلال هم احتمال استقلالی ماندن خود را زیاد دانسته و به منصوریان این قول را داده است که در صورت لژیونر نشدن تنها گزینه داخلی‌اش استقلال باشد.

با توجه به درخشش ابراهیمی در لیگ ایران، اگر چه احتمال پیشنهاد‌های خوب خارجی برای ابراهیمی زیاد است اما باز هم به نظر می‌رسد این بازیکن به استقلال نزدیک‌تر باشد تا این که بخواهد لژیونر شود.

در صورتی که باشگاه استقلال طلب ابراهیمی را به موقع پرداخت کند و پیشنهاد مالی مد نظر او را برآورده کند به احتمال زیاد ستاره استقلال قید لژیونر شدن را هم خواهد زد. او در فصل گذشته هم پیشنهاد لژیونری داشت که در نهایت پیشنهاد مالی استقلال برای این بازیکن راضی کننده بود و در این تیم ماند.

با این شرایط در حال حاضر احتمال ماندن ابراهیمی در استقلال زیاد است مخصوصا این که او برای فصل جدید می‌تواند یکی از کاپیتان‌های اصلی استقلال باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز