خبرگزاری کار ایران

اختلاف دایی و کریمی قدیمی است

شاهرودی: دومین ستاره به لوگوی پرسپولیس اضافه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۷۹۵

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر عنوان کرد: این ستاره حق پرسپولیس بود و به زودی با قهرمانی آسیا یک ستاره دیگر هم اضافه می‌شود.

رضا شاهرودی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با تبریک قهرمانی این تیم به هواداران اظهار داشت: همانطور که قابل پیش‌بینی بود چند هفته مانده به پایان لیگ پرسپولیس قهرمان شد و سهم اصلی را در این قهرمانی بی شک هوادارانی داشتند که در سرما و گرما از تیم‌شان حمایت کردند و در سخت‎ترین شرایط تیم را تنها نگذاشتند و بعد از آن زحمات کادر فنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه باعث این موفقیت شد.

وی در مورد بازی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی گفت: بازی خوبی بود و با اینکه حریف به دنبال جلوگیری از سقوط به لیگ یک بود ولی پرسپولیس یک پارچه حمله بود و علاوه بر 2 گلی که به ثمر رساند، موقعیت‌های زیادی هم از دست داد که اگر بازیکنان کمی دقت می‌کردند با یک پیروزی پرگل قهرمانی را جشن می‌گرفتند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: کار مدیریت باشگاه در تمدید قرارداد برانکو خوب بود و امیدوارم همانطور که با چند بازیکن اصلی تمدید کردند سایر بازیکنان را هم حفظ کنند و با خرید چند مهره تیم تقویت شود و در فصل آینده در لیگ و در بازی‌های آسیایی با قدرت بیشتری ظاهر شوند. در حال حاضر در چند پست پرسپولیس نیاز به تقویت دارد.

شاهرودی در رابطه با اتفاقاتی که روی سکو‌ها در بازی پرسپولیس – ماشین‌سازی افتاد خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که افتاد جای تاسف دارد. مرحوم نوروزی دستش از دنیا کوتاه است و نمی‌فهمم چرا به او توهین و فحاشی می‌شود. این اولین باری نیست که شاهد چنین رفتارهایی هستیم و بارها دیدیم افراد بی‌شخصیت چطور رفتارهای زشت از خودشان نشان می‌دهند. مقصر این اتفاقات هم فدراسیون است که برخورد قاطعانه ندارد و با یک جلسه محرومیت سر و ته قضیه را هم می‌آورد. باید برای برخورد با این مشکل از محرومیت‌های طولانی مدت و کسر امتیاز استفاده شود تا درس عبرت بگیرند.

وی در مورد اضافه شدن ستاره به لوگوی پرسپولیس بابت دهمین قهرمانی در لیگ گفت: این ستاره حق پرسپولیس بود و به زودی با قهرمانی آسیا یک ستاره دیگر هم اضافه می‌شود تا دیگر از این بابت مشکلی نداشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان با انتقاد از دایی و کریمی بابت دعوای اخیرشان عنوان کرد: این مسائل شیرینی قهرمانی را به کام هواداران تلخ می‌کند. دایی و کریمی از گذشته با هم مشکلات زیادی داشتند و این اختلاف تازه نیست. ولی باید به خاطر هواداران کوتاه بیایند و به نظرم دنیا ارزش این دعواها را ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز