خبرگزاری کار ایران

پس اعتصاب بازیکن استقلال خوزستان؛

عاشوری: با وعده به تمرین نمی‌رویم/ اعتصاب تا حل مشکلات ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۷۸۰

هافبک استقلال خوزستان می‌گوید بی‌توجهی باشگاه به مشکلات مالی دلیل اعتصاب آبی‌پوشان اهواز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ باشگاه استقلال خوزستان پنجشنبه هفته جاری در بازی حساس دربی اهواز  باید به مصاف فولاد خوزستان برود اما بازیکنان این تیم امروز سر تمرین حاضر نشدند.

در تایید این خبر، علی اصغر عاشوری بازیکن استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار کرد: مشکلات مالی باشگاه به حدی رسیده که کادر فنی و بازیکنان باهم تصمیم گرفتیم تا تمرین نکنیم.

وی در رابطه با ایجاد مشکل این اعتصاب برای دربی اهواز خاطر نشان کرد: با وجود چنین بازی حساسی این تصمیم را گرفتیم. زمانی که پولی برای بازی دریافت نمی‌کنیم و نانی برای خوردن نیست نمی‌توانیم فوتبال بازی کنیم. بازیکنان به خواست خودشان امروز بر سر تمرین حاضر نشدند تا مشکلات مالی به چشم مسوولان باشگاه بیاید.

عاشوری افزود: از وعده‌های داده شده تاکنون به هیچ وعده‌ای عمل نکرده‌اند و در حال حاضر حتی پاسخگو هم نیستند. مسوولان باشگاه حتی به تماس بازیکنان هم پاسخی نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: این اعتصاب از امروز شروع شده و تازمانی که تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشود، تمرین نخواهیم کرد. ما دیگر با وعده بر سر تمرین نمی‌رویم.

بازیکن استقلال خوزستان در پایان درخصوص مصدومیت خود گفت: مصدومیت من به پایان رسیده و در بازی برابر فولاد به میدان خواهم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز