خبرگزاری کار ایران

ساحلی قهرمانی آسیا

صعود تیم ملی الف والیبال ایران به مرحله نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۶۳۱

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با شکست چین به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان و زنان آسیا که از روز جمعه با حضور 32 تیم در تایلند آغاز شده است، امروز با برگزاری مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی به پایان می‌رسد.
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) صبح امروز در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چین (لکجیانگ – بائو) رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
ملی پوشان ایران با امتیازهای 21 بر 11 و 21 بر 15 حریف خود را شکست داد و برای پنجمین بار در بین چهار تیم برتر آسیا قرار گرفت.
در دیگر مسابقه این مرحله تیم قطر (جولیو – تیجان) دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 18 اندونزی دو را شکست داد و حریف تیم ملی الف والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی شد.
در دو مسابقه دیگر این مرحله اندونزی یک و استرالیا حریفان خود (قطر و تایلند) را شکست دادند و به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر صعود کردند.
ملی پوشان ایران را رضا نائینی به عنوان مربی و حسین کرد به عنوان سرپرست در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز