خبرگزاری کار ایران

میکاکاپ ــ کیش

ساحلی‌بازان ایران رقبای خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۳۴۱

چهار تیم ایرانی حاضر در جدول اصلی مسابقات تور جهانی در روز نخست رقابت‌های جدول اصلی به مصاف روسیه، فرانسه، آلمان و استرالیا خواهند رفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی 2017 (میکاکاپ) از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد.

32 تیم جدول اصلی مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی از ساعت 9 صبح امروز مسابقات خود را در دو زمین شماره یک و دو آغاز کرده‌اند.
روز گذشته 8 دیدار در چارچوب جدول مقدماتی برگزار شد و از بین 16 تیم که به صورت تک حذفی با هم رقابت کردند، 8 تیم راهی جدول اصلی شدند.
در پایان روز نخست تیم‌های روسیه، فرانسه، آلمان، اتریش ، هلند، استرالیا، ایران و روسیه موفق شدند حریفان خود را از پیش رو برداشته و راهی جدول اصلی شوند.
شب گذشته مراسم قرعه کشی بین 32 تیم جدول اصلی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این جدول رقیبان خود در روز نخست رقابت‌های جدول اصلی را شناختند. بر اساس برنامه امروز 16 بازی برگزار می‌شود و در نهایت 16 تیم برنده راهی مرحله دوم خواهند شد.
بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته 4 تیم ایرانی جدول اصلی، امروز به مصاف تیم‌های استرالیا، روسیه، آلمان و فرانسه خواهند رفت.
رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی (میکاکاپ) از روز گذشته با نبرد تیم‌ها در جدول مقدماتی آغاز شد و به مدت 4 روز تا 30 بهمن ماه ادامه خاهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز