خبرگزاری کار ایران

پشیمانى لژیونر ایرانى از حضور در روسیه

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۶۶

لژیونر باشگاه ذوب‌آهن با ابراز پشیمانی از حضور در روسیه می‌گوید در صورت رضایت باشگاه ذوب‌آهن به تمرین در روستوف ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، رضا شکاری بازیکن جوان و آینده‌دار تیم فوتبال ذوب‌آهن که مدتی پیش بدون اطلاع باشگاه ذوب‌آهن تمرینات تیم را ترک کرده و با حضور در کشور روسیه در تمرینات تیم روستوف شرکت کرده بود، امروز با حضور در ستاد باشگاه ذوب آهن و ملاقات با سعید آذری مدیرعامل باشگاه، ضمن ابراز پشیمانی و عذرخواهی از عملکرد غیرحرفه‌ای خود، خواستار جدایی قانون‌مند و با رضایت طرفین گردید.

شکاری دراین رابطه گفت: از مدت‌ها پیش پیشنهادی از باشگاه روستوف روسیه داشتم که متاسفانه دریک حرکت اشتباه و غیر حرفه‌ای و بدون اطلاع باشگاه ذوب‌آهن، ضمن ترک تمرینات تیم این تیم، به روسیه رفته و در تمرینات روستوف شرکت کردم.

وی افزود: متاسفانه در این مورد بی تجربگی کردم و امروز با حضور در باشگاه ذوب‌آهن و دیدار با آقای آذری، ضمن عذرخواهی و ابراز پشیمانی، از ایشان که همواره و در طول یک سال و نیم حضور در ذوب‌آهن کمک و یاری بسیاری به من کرده‌اند، به طور رسمی تقاضا نمودم که در صورت صلاح‌دید اجازه پیوستن من به تیم روستوف روسیه را بدهند و خوشبختانه ایشان که حق پدری برگردن من دارند و همواره صلاح و مصلحت من را در نظر داشته‌اند، موافقت کردند که در اواسط اردیبهشت  به اتفاق به کشور روسیه و باشگاه روستوف سفر کرده و ضمن مذاکره با باشگاه فوق، در صورت توافق نهایی و با درنظرداشتن مصالح باشگاه ذوب آهن و بهترین شرایط ممکن برای من، به روستوف بپیوندم.

شکاری در پایان ابراز کرد: افتخار می‌کنم که در باشگاه ذوب آهن به سطحی دست یافته‌ام که ازباشگاه روستوف پیشنهاد دارم و در حال حاضر نیز با حضور در باشگاه ذوب آهن و گفتگو با آقای آذری، بدون تردید راه درست و وحرفه ای را برای آینده فوتبال خود در پیش خواهم گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز