خبرگزاری کار ایران

روزهای سخت ستاره‌ی سابق و جوان ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۹۰۸

اگر شرایط شکاری به همین منوال پیش برود او جام جهانی جوانان را از دست خواهد داد.

به گزارش ایلنا، رضا شکاری که چند ماهی است از ذوب آهن جدا شده، قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرده و سودای حضور در روستوف و بازی در لیگ روسیه را در سر دارد.

این بازیکن با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت تصمیم گرفت با پرداخت 100 هزار دلار از سوی روستوف (بابت رضایتنامه) پیراهن این تیم را بر تن کند.

شکاری حتی به روسیه هم رفت و با روستوف تمرین هم کرد اما هنوز‌ ای تی سی او از سوی باشگاه ذوب آهن و فدراسیون فوتبال ایران صادر نشده است. گویا ذوب آهن از شکاری شکایت کرده و مدعی شده این بازیکن نمی‌تواند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند. همین مساله باعث شده تا فدراسیون فوتبال ‌ای تی سی شکاری را برای فدراسیون فوتبال روسیه صادر نکند.

شکاری اما دست از پا درازتر، این روزها به تهران برگشته و انفرادی تمرین می‌کند. بازیکنی که می‌توانست در ذوب آهن بماند و با توجه به کمبود بازیکن در این تیم حتی به ترکیب اصلی هم برسد، حالا با تمرینات انفرادی خود را سرگرم کرده و دور از بازی رسمی به سر می‌برد.

بی شک اگر شرایط شکاری به همین منوال پیش برود، او جام جهانی جوانان را نیز از دست خواهد داد. جامی که می‌تواند سکوی پرتاب شکاری باشد اما امیرحسین پیروانی فعلا از دعوت او که بدون تیم است صرفنظر کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز