خبرگزاری کار ایران

هنوز هیچ چیز تمام نشده؛

زیدان: می توانستیم به بایرن مونیخ بیشتر گل بزنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۰۱

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی شاگردانش برابر بایرن مونیخ معتقد است هنوز هیچ چیز تمام نشده و آنها باید برای بازی برگشت برنامه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سرمربی رئال مادرید پس از برتری شاگردان مقابل بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده، باید روی بازی‌ برگشت تمرکز کنیم. نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و می توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. در ورزشگاهی با جو بالا و برابر تیمی سرسخت و مربی کار بلد توانستیم با آرامش بازی کنیم. بازی در نیمه اول پرفشار و سخت بود، ولی با اراده و صبر توانستیم نتیجه‌ی خوبی کسب کنیم.

وی افزود: نتیجه بازی برگشت غیر قابل پیش بینی است اما اگر در این بازی 3گل می زدیم شرایط بهتر می شد. در خانه اگر 2-0 از بایرن عقب بودیم سرنوشت بازی‌ تغییر می کرد. با مساوی‌کردن نتیجه سرنوشت بازی‌عوض شد‌،‌ بازیکنان ما با شخصیت و اعتماد به نفس بالا بازی کردند و مانوئل نویز موقعیت های زیادی را دفع کرد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: ما امروز با یک بازیکن بیشتر بازی کردیم و با اشغال کردن فضاهای میدان از این فرصت استفاده کنیم. در بازی‌ برگشت‌ روی مالکیت توپ کار خواهیم کرد، بایرن مونیخ بازی بدون توپ را دوست ندارد.

زیدان در پایان گفت: از الان باید استراحت کنیم و برای بازی مقابل خیخون تمرکز کنیم، بعد از بازی با خیخون به دیدار برگشت مقابل بایرن مونیخ فکر می کنیم. رونالدو برای گلزنی در این دیدار بدون شک بسیار خوشحال است اما همه ما می دانیم اگر او گل سوم را به ثمر می رساند، خوشحال تر می شد. از  پست مورد علاقه رونالدو آگاه اما زمانی سانتر ها در دیداری مانند امروز زیاد است او توانایی حضور در پست مهاجم نوک را هم دارد. رونالدو در پست بال چپ راحت است اما او با جابه جایی می تواند به راحتی پستش را عوض کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز