خبرگزاری کار ایران

موناکو برای برد مقابل دورتموند به یک اوبامیانگ نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۲۷

اوبامیانگ نقش مهمی در رساندن تیمش به یک چهارم نهایی داشته است،او امشب در مقابل تیم موناکو حضور دارد تیمی که پیشنهاد قراردادش را رد کرده بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از بوندسلیگا، اگر اوبامیانگ برای بازی مقابل موناکو بتواند گلی به ثمر برساند طرفداران در لیگ دسته 1 فرانسه پشیمان خواهند شد چرا که می توانستند او را در این بازیها داشته باشند. 

او باید متشکر استعداد خود و نیز پدرش باشد، پدری که سابقا فوتبالیست بود. بامیانگ زمانی که 18 ساله بود به ای سی میلان در سال 2007 پیوست و تقریبا به سرعت به فرانسه برگشت و به تیم دیژون پیوست و بعد از آن به صورت قرضی به تیم لیل پیوست تا بتواند مسیر فوتبال خود را ادامه دهد. 

رودی گارسیا مربی او در تیم لیل متقاعد شده بود که او می تواند یک پست در مرکز زمین بنا به کیفیت بازی‌اش در کنار جروینو و ادن هازارد در خط حمله داشته باشد. 

مربی اوبامیانگ، گای لاکوم در مورد او می گوید: در یک سطح شخصی او پسر خوبی بود و همیشه لبخند به لب داشت، او دوست داشت همیشه در مرکز توجه باشد و دوستان زیادی نیز اطراف خود داشت. برخی از افراد جذب دیدن او می شدند وقتی او با پیراهن R8 آئودی با آرم لوئی ویتون به زمین می آمد ولی این فقط چند لحظه طول می کشید. 

اوبامیانگ 21 ساله گفت: این یک فرصت است که با موناکو قراردادی امضا کنم. این به این موضوع بستگی دارد که من چگونه آنجا کار کنم. من می‌خواهم خود را ثابت کنم. موناکو تیمی بسیار مهم است که بازیکنان جوانی را برای خود جمع کرده است. 

در تیمی چون موناکو که بازیکنانی چون تیری آنری و دیوید ترزگه در آن بازی کردند، اوبامیانگ می‌دانست که می‌تواند در آن رشد کند. لاکوم مربی موناکو این فرصت را به اوبامیانگ داد تا در این تیم بازی کند اما او از آن استفاده نکرد. اوبامیانگ در فصل اول بازی ها تنها دو گل برای تیمش به ثمر رساندتا مسیر فوتبالی‌اش به سمت دورتموند تغییر یابد. او اکنون در روزهای اوج و ستاره بودن موناکو را پیش روی خود می‌بیند، تیمی که می‌توانست در صورت موفقیتش در آن اکنون جزیی از آنها لقب گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز