خبرگزاری کار ایران

بونوچی: دلیل ترک موقتی تیمم مریضی جدی پسرم بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۵۰

بونومچی مدافع یوونتوس مدتی به صورت موقت در ابتدای فصل از یوونتوس جدا شده بود که علت آن را مریض جدی پسرش عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از "اسکواکا" ، بونوچی مدافع یوونتوس دلیل ترک موقتی فوتبال را مریضی جدی پسرش خواند. در اوایل این فصل بونوچی به صورت موقت فوتبال را کنار گذاشت به این دلیل که پسرش به طور جدی با بیماری دست و پنجه نرم میکرد.

وقت گذراندن این مدافع 29ساله با خانواده اش در این مدت دیدی به این بازیکن داد که شرحش در مصاحبه ای با سایت روزانه ال پس اسپانیایی آمده است.

بونوچی گفت: این 3 تا 4ماه سرم در جای درستی قرار نداشت،تنها سرم روی بدنم حرکت می کرد. 15 روز بعد از عمل جراحی هنگاهی که دیدم پسرم در حال بهبودی است، من از تمرین کردن و هر چه که مربوط به فوتبال میشد لذت نمیبردم.

او اضافه کرد:من همیشه از بیمارستان متنفر بودم و تا آنجا که می توانستم از آنجا دوری میکردم.اما در آن زمان من باید در آنجا میبودم و باید می جنگیدم و همچنین باید خونسرد میبودم. متئو الان بهتر است و من با خانواده اتحاد بیشتری حس می کنم.این صبح او کنار من خوابیده بود و با یک لبخند از خواب بیدار شد.این خود یک پیروزی است. فوتبال در آن زمان جزو اولویت های من نبود . پسرم از من سوال های فراوانی می پرسید و وقتی میگفت چرا این اتفاق برای من افتاده جوابی نداشتم که به او بدهم. اولویت ها در آن زمان تغییر کرده بود وحالا به خودم می گویم که خوشبختم. هر چه که من انجام دادم با قلب و احساسم بوده است.

بونوچی به عنوان بخش جدایی ناپذیر یووه 34 بار برای این تیم در رقابت های سری آ ظاهر شد و 3 گل برای این تیم به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز