خبرگزاری کار ایران

هافبک فرانسوی از پیشنهاد یوونتوس می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۳۷

کورنتین تولیسو مهاجم لیون که این روزها در این تیم خوش درخشیده است مورد توجه ویژه یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از "اسکواکا"، کورنتین تولیسو، هافبک لیون گفته است که این خیلی سخت است که پیشنهادی را از یوونتوس رد کند.

تولیسو به شدت بابت پیشنهاد یوونتوس هیجان زده است و بانوی پیر به شدت خواستار انتقال او از لیون به این تیم است. 

این بازیکن 22 ساله اظهار داشت که مشتاق نیست که لیون را ترک کند و بنابراین پیشنهادات خود را بعد از جام جهانی 2018 بیشتر مورد بررسی قرار خواهد داد. 

بنا به گزارشی که توسط فوتبال ایتالیا منتشر شده تولیسو اینچنین گفته است: این عادلانه نیست که من بگویم یکی از آرزوهای من ترک لیون است، بلکه می‌خواهم پیشرفت کنم و بعد خواهم دید که کجا این امکان برایم به وجود خواهد آمد. 

او اضافه کرد: من فصل گذشته نتوانستم از لیون بروم و اما گمان می‌کنم بعد از صحبتی که با مسوولان باشگاه و خانواده‌ام در این رابطه داشتم به نتیجه رسیدم که برای چیزهای جدید هم آمادگی ندارم. در فصل جدید خواهیم دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد و آن وقت تصمیم دوباره‌ای خواهم گرفت.

تولیسو در مورد یوونتوس گفت: آنها یک تیم بزرگ هستند اما حضورم در تورین را در تابستان بررسی خواهم کرد. خیلی سخت است که به یوونتوس نه بگویی اما باید ببینم که چه چیزی برای من بهتر است و بعد از آن بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. من هنوز با رئیس باشگاه صحبت نکرده‌ام. پیشنهادات دیگری نیز وجود دارد و خودم لیگ انگلیس و ایتالیا را خیلی دوست دارم. اما در شرایط فعلی مهم‌ترین مسئله این است که در جام جهانی 2018 با فرانسه از خود چه نمایشی ارائه دهم. 

تولیسو در نقش بازیساز با 84 درصد از موقعیت پاسی که ایجاد کرده موفق‌ترین بازیکن لیون بوده و 36 فرصت برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کرده است تا سال 2020 با تیم لیون قرارداد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز