خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با خبرگزاری ایلنا

حامد شیری:هدف سایپا فرار از سقوط نیست

حامد شیری:هدف سایپا فرار از سقوط نیست
کد خبر : ۴۷۶۶۱۲

بازیکن سایپا که شرایط تیمش در لیگ برتر رو به بهبود است هدف تیم را دست یابی به جایگاهی می‌داند که لایق آن است.

حامد شیری هافبک دفاعی سایپا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار این تیم برابر نفت تهران اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در جدول داشتیم به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم. می‌دانستیم که نفت از لحاظ مالی دچار مشکل و تنش است و تیم با آمادگی ذهنی از این موضوع وارد زمین شد البته این مسائل نمی‌تواند تاثیر زیادی بر روند بازی بگذارد.

وی افزود: تیمی که وارد زمین می‌شود با وجود تمام مشکلاتی که خارج از زمین دارد برای به دست آوردن امتیاز بازی به میدان می‌آید. نفت هم با آمادگی کامل وارد زمین شد اما ما خوش‌بختانه موفق به کسب سه امتیاز این دیدار خانگی شدیم. ما در کل جریان بازی فقط یک موقعیت به تیم حریف دادیم و باقی بازی را به خوبی اداره کردیم.

حامد شیری:هدف سایپا فرار از سقوط نیست

شیری در رابطه با رضایت از عملکرد خود به عنوان یک بازیکن فیکس در ترکیب تیم خاطر نشان کرد: طبق نظر سرمربی و مربیان تیم به صورت فیکس بازی می‌کنم. فکر می‌کنم در این فصل عملکرد خوبی داشته‌ام. با توجه به مصدومیتی که در نیم فصل اول داشتم و در 5 بازی حاضر نبودم اما نیم فصل دوم را به خوبی شروع کرده‌ام و کادر فنی هم از عملکردم راضی هستند.

وی درباره میزان گلزنی خود در تیم عنوان کرد: وظیه اصلی‌ام گل زدن نیست. من هافبک دفاعی تیم هستم و وظیفه دفاع را برعهده دارم اما در ضربات ایستگاهی اگر فرصتی پیش بیاید گل به ثمر می‌رسانم. البته با نظر کادر فنی پنالتی زن اول تیم هم محسوب می‌شوم و به همین دلیل آمار گل زنی بیشتری نسبت به بازیکنان دیگر دارم.

حامد شیری:هدف سایپا فرار از سقوط نیست

بازیکن سایپا با اشاره به هدف تیم در بازی‌های پایانی لیگ برتر تصریح کرد: ما تا لحظه آخر تلاش‌مان را برای پیروزی در بازی خواهیم کرد و به هیچ وجه به سقوط فکر نمی‌کنیم. هدف ما فرار از سقوط نیست بلکه قرار گرفتن در بهترین جایگاهی است که در لیگ لایق آن هستیم.

وی در خصوص استقلال خوزستان و بازی پیش رو با این تیم تاکید کرد: استقلال خوزستان با توجه به بازی در لیگ قهرمانان آسیا مطمئنا از شرایط روحی و فنی خوبی برخوردار است. به خاطر بازی در هر دولیگ فکر می‌کنم که آمادگی لازم را برای بازی‌های پشت سر هم نداشته باشند و از نظر جسمی کمی مشکل داشته باشند. ما باید از این موقعیت استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از این دیدار به دست آوریم.

شیری در پایان در رابطه با شرایط سایپا برای بازی با استقلال خوزستان تشریح کرد: ما دو روز پیش با تمرین سبک، ریکاوری انجام دادیم. از امروز تمرینات پرفشار تری را برای آماده شدن برابر استقلال خوزستان انجام خواهیم داد. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز