خبرگزاری کار ایران

کاپیتان پرسپولیس در گفتگو با ایلنا؛

سیدجلال حسینى: ثانیه به ثانیه‌ی 90 دقیقه را به حمایت هواداران نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۳۱

در حالی که قرار بود قرارداد کاپیتان پرسپولیس امروز با این باشگاه تمدید شود، حساسیت دیدار برابر الریان باعث شد این موضوع به بعد از جدال با شاگردان لادروپ موکول شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در راستای تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با نفرات مدنظر برانکو ایوانکوویچ برای فصل آینده، قرار بود امروز قرارداد سیدجلال حسینی بعنوان کاپیتان موفق این فصل سرخپوشان نیز امضا شود که البته به دلیل حساسیت بالای با الریان قطر و اردوی این تیم این مساله به بعد از دیدار برابر الریان قطر موکول شود.

سیدجلال حسینی در خصوص دیدار حساس برابر الریان قطر به خبرنگار ما گفت: کسب 4 امتیاز از 3 دیدار اخیر در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا اکنون در شرایط حساسی قرار داشته باشیم اما امیدواریم موفق شویم با آمادگی و انگیزه‌ای که در بین تمام ارکان تیم وجود دارد الریان را در تهران با شکست بدرقه کنیم و جایگاه خودمان در هفته چهارم را بهبود بخشیم. وقتی می‌گویم تمام ارکان باشگاه منظورم تمام افرادی است که جزیی از تیم محسوب می‌شوند. از مدیریت باشگاه و کارکنان آن، تا مسوولین فنی و اجرایی و بازیکنان و البته هواداران که نگاه ویژه ما در این بازی به آنهاست.

وی ادامه داد: این اولین دیداری است که پرسپولیس در تهران برگزار خواهد کرد و ما اکنون بعد از سه دیدار خارج از خانه امیدوار به حمایت همیشگی و البته بیشتر آنها هستیم. حمایتی که انتظار داریم از ثانیه صفر بازی شروع شده و تا پایان جدال ادامه داشته باشد. ما ثانیه به ثانیه در این دیدار به حمایت و تشویق آنها نیاز داریم و حتی یک ثانیه را نیز نباید به حریف بدهیم. این جدال می‌تواند ثابت کند که پرطرفدارترین تیم آسیا کیست و ما امیدواریم در پایان 90 دقیقه مزد حمایت آنها را با جشن پیروزی بدهیم.

کاپیتان موفق این فصل پرسپولیس که توانسته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به همراه سرخپوشان از آن خود کند در خصوص دلیل عدم تمدید قراردادش که قرار بود امروز انجام شود گفت: هیچ چیز ارزشمندتر از موفقیت پرسپولیس نیست و همه ما تمرکزمان را روی دیدار برابر الریان قطر قرار داده‌ایم. برایم جای خوشحالی و افتخار است که بار دیگر با پیشنهاد تمدید قرارداد همراه شده‌ام و بعد از این دیدار آن را انجام خواهیم داد و از هواداران بار دیگر می‌خواهم حامی بازیکنان پرسپولیس در جدال حساس برابر الریان قطر باشند و این 90 دقیقه را همراه و همگام با بازیکنان در استادیوم حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز