خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

الریان سه _ پرسپولیس یک/ پایان تلخ برای سال خوب

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۰۱

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه سه بر یک مقابل الریان شکست خورد.

به گزارش ایلنا، سومین بازی آسیایی پرسپولیس در قطر مقابل الریان برگزار می شود.پرسپولیس با 4 امتیاز در حالی به مصاف الریان می رود که در خارج از خانه به دنبال کسب امتیاز است .

گزارش لحظه به لحظه خبرنگار ایلنا را از این بازی ملاحظه می فرمایید :

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی 

ترکیب الریان:

عمر باری، ناتان اوتاویو، گونزالو ویرا، مصعب خضر، عبدالکریم سالم، عبدالرحمن الحرازی، دانیل گومو، کوه میونگ جین، رودریوگو تاباتا، سرجیو گارسیا و سباستین سوریا

شرح گل:

الریان 0 پرسپولیس 1: پاس فوق العاده مسلمان پشت محوطه جریمه با کنترل مناسب و ضربه طارمی دروازه بری را گشود و پرسپولیس را از حریف پیش انداخت.

الریان 1 پرسپولیس1: ارسال از سمت راست دفاعی پرسپولیس با مهار مناسب از تاباتا و چرخش او در میان مدافعان سفیدپوش با ضربه ای مناسب گل تساوی را به نام الریان کرد.

الریان 2 پرسپولیس 1:  تاباتاضربه پنالتی خود را برخلاف حرکت بیرانوند  به سمت راست دروازه پرسپولیس کوبید و گل دوم را ثبت کرد.

الریان 3 پرسپولیس 1: ارسال از روی ضربه ایستگاهی و ضربه تمام کننده‌ی گارسیا گل سوم را برای الریان رقم زد.

الریان سه _ پرسپولیس یک/ پایان تلخ برای سال خوب

دقایق حساس:

دقیقه 15: فرار بازیکنان الریان پشت محوطه جریمه پرسپولیس موقعیت خوبی نصیب این تیم کرد که تاباتا به دلیل آفساید حرکتش ناقص باقی ماند.

دقیقه 23:تاباتا پشت هجده قدم  پرسپولیس ضربه ایستگاهی گرفت. این ضربه توسط بازیکنان الریان زده شد اما با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37:ضربه ایستگاهی پرسپولیس را سروش رفیعی روی دروازه الریان فرستاد اما این توپ نتیجه ای برای پرسپولیس نداشت.

دقیقه 40: برخورد توپ به دست مدافع الریان و البته توقف طارمی چند ثانیه قبل از آن با اعتقاد پرسپولیسی ها مبنی بر پنالتی همراه بود که داور چینی از بازیکنان پرسپولیس خواست بدون اعتراض به بازی خود ادامه دهد.

دقیقه 45: ارسال فوق العاده مسلمان با پاس با ضربه سر مهدی طارمی به پشت محوطه جریمه با ضربه نهایی سروش رفیعی همراه شد که عمر باری با واکنشی فوق العاده آن را تبدیل به یک کرنر برای این تیم کرد.

دقیقه 1+45: حرکت ترکیبی  رفیعی، طارمی و مسلمان در نهایت با ضربه مسلمان از پشت محوطه جریمه همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: فرصت فوق العاده برای مهدی طارمی درون شش قدم با دو ضربه پیاپی از سوی این مهاجم با برخورد به مدافع الریان برگشت داده شد و در ادامه آفساید امیری این موقعیت ایده آل را از پرسپولیس گرفت.

دقیقه 62: فرار فوق العاده امیری درون شش قدم با پاس به عقب مناسبی از سوی او همراه نشد تا یک کرنر حاصل این کار پرسپولیس باشد.

دقیقه 70: ارسال محسن مسلمان به درون محوطه جریمه با ضربه سر ناقص طارمی راهی به دروازه الریان نیافت تا فرصت گل تساوی از این تیم گرفته شود.

دقیقه 73: ضربه ایستگاهی مناسب برای پرسپولیس پشت محوطه جریمه با ضربه خوبی از سوی مسلمان همراه نشد تا توپ از بالای دروازه به بیرون برود

دقیقه 70: ارسال محسن مسلمان به درون محوطه جریمه با ضربه سر ناقص طارمی راهی به دروازه الریان نیافت تا فرصت گل تساوی از این تیم گرفته شود.

دقیقه 73: ضربه ایستگاهی مناسب برای پرسپولیس پشت محوطه جریمه با ضربه خوبی از سوی مسلمان همراه نشد تا توپ از بالای دروازه به بیرون برود.

دقیقه 79: حرکت احمدزاده به درون محوطه جریمه ضربه او از زاویه بسته را عمر بری به کرنر تبدیل کرد.

دقیقه 85: ارسال توپ پشت محوطه جریمه برای علاالدین با خروج بیرانوند و تاثیر او روی توپ مانع از ثبت گل سوم الریان شد.

دقیقه 86: شوت از پشت محوطه جریمه توسط گارسیا با مهار بیرانوند همراه شد.

 

حاشیه ها:

*هوای نیمه ابری با نسیم خنک نوید شرایط خوبی را برای انجام یک بازی زیبا می‌دهد.

*تیم فوتبال پرسپولیس، در میان تشویق هواداران ایرانی با لباس‌های قرمزرنگ برای گرم کردن وارد زمین شدند.

الریان سه _ پرسپولیس یک/ پایان تلخ برای سال خوب

*هواداران تیم میزیان در قالب دو گروه قرمز و سفید روبروی جایگاه قرار گرفتند.

*هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه با طبل و شیپور نام زیبای ایران و تیم محبوب پرسپولیس را فریاد می‌زنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز