خبرگزاری کار ایران

تنها دغدغه من زمین تمرین استقلال است؛

منصوریان: بدون مصدوم به مصاف لوکوموتیو خواهیم رفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۲۶۲

سرمربی استقلال تهران در پایان تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پیش از سفر استقلال تهران به ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: از لحاظ روحی آمادگی برای این دیدار را داریم و تنها دغدغه من و کادر فنی زمین تمرین مناسب است. در زمین کمپ حجازی نمی‌توانیم برنامه‌های تاکتیکیمان را پیاده کنیم. به طور کلی با زحمات مجموعه استقلال این زمین لغزنده‌ای هست و سعی کردیم اول از همه از لحاظ روحی بازیکنان را آماده کنیم چون بازی سختی با لوکوموتیو ازبکستان داریم.

وی افزود: ازبکستانی‌ها در تهران هم خوب بودند و ما در ورزشگاه آزادی از موقعیت‌ها استفاده کردیم. لوکوموتیو تیم منسجمی است و از لحاظ فیزیکی هم آمادگی کامل دارند. در خانه خود خیلی محکم و قوی ظاهر می‌شوند. امیدوارم با دست پر به ایران برگردیم چون امتیازات در گروه ما خیلی نزدیک است باید بازی حرفه ای و منطقی انجام بدیم و 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

منصوریان درخصوص مصدومان این تیم عنوان کرد: وریا و مگویان هر دو صحیح و سالم هستند. از گروه پزشکی استقلال و تیم ملی تشکر می‌کنم. برای وریا غفوری از منافع باشگاهی گذشتیم و آن را برای منافع ملی خرج کردیم. شکر خدا صحیح و سالم هستن و برای این دیدار تمامی بازیکنان حضور خواهند داشت.

سرمربی استقلال در پایان گفت: هدف ما صعود از گروه است و به تعداد امتیاز توجه نکردیم. به گروه سختی در مرحله بعد برخورد می‌کنیم. العین امارات، الاهلی عربستان و خود ذوب آهن حریفان سرسختی در گروه مقابل هستند. باید خیلی مراقب باشیم. تنها خواسته ما از باشگاه که امروز قرار است نامه آن زده شود این است که در صورت صعود به مرحله بعد اگر به حریف عربستانی برخورد کردیم دوست داریم  بازی ما در شهریور در پلی ‌آف به هیچ وجه در عمان نباشد. به دلیل شرایط آب و هوایی و نزدیکی عمان  به عربستان دوست نداریم آنجا بازی کنیم. از طریق رضا افتخاری با فدراسیون رایزنی می‌کنیم  تا در صورت صعود به مرحله بعد و برخورد به تیم عربستانی کشور ثالث ما ازبکستان باشد. تمام سعی ما صعود به مرحله بعد است و اگر بتوانیم از مرحله حذفی اول رد شویم فکر می‌کنم  سال خیلی خوبی را با هوادارانمان در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز