خبرگزاری کار ایران

مالکان نفت ناپدید شده‌اند؛

دایی: خیلی‌ها دوست دارند امثال من در این فوتبال نباشند

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۴۶

سرمربی نفت تهران درنشست خبری تیمش پیش از بازی با سایپا از حواشی و دست‌های پشت پرده فوتبال گفت.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا، اظهار داشت: بازی خیلی مهمی با سایپا داریم. آنها محکوم به برد هستند و ما هم شرایط مشابهی داریم. در بازی قبلی در حالی که می شد 5 گل بزنیم، به تساوی رضایت دادیم. تمام تلاشمان بر این است که سایپا را ببریم و به استادم آقای فرکی درس پس بدهیم. متاسفانه به خاطر شرایط آب و هوایی نشد که خوب تمرین کنیم. سعی می کنیم که فردا ببریم و به جدول برگردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضورش در تیم ملی بیان کرد: من این مسئله را از شما می شنوم. خدا را شکر در فضای مجازی نیستم و از این اخبار اطلاعی ندارم.

دایی درباره مطالبات مالی بازیکنانش اظهار کرد: فدراسیون و سازمان لیگ باید این مسئله را پیگیری کنند. ما باید بتوانیم کار را به دادسرا و دادگاه ببریم. آرای کمیته انضباطی ضمانت اجرایی ندارد. پنج سال قبل حکم داده اند ولی به جایی نرسیده است. من تنها خواهشم از فدراسیون این است که اجازه دهند تا مربیان و بازیکنان بتوانند کار را به دادسرا بکشانند تا حقمان را بگیریم. بازیکنان و مربیان خارجی راحت از طریق فیفا پولشان را می گیرند ولی ما از فدراسیون نمی توانیم حقمان را بگیریم. در حال حاضر کار کردن، زجر است. یک دوره ای از حضور در تمرینات تیمم عشق می کردم ولی الان اینگونه نیست و زجر می کشم. خیلی چیزها را می بینیم ولی کسی پاسخگو نیست.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد به دلیل مشکلات مالی، بازیکنانش تیم را رها کنند، خاطر نشان کرد: ما تا آخر لیگ کار می کنیم. کسی موجود نیست که بخواهد به این مسائل توجهی داشته باشد. اگر مالکان نفت را پیدا کردید ما را هم خبر کنید و ما را خوشحال کنید. صحبت درباره این مسائل خسته کننده شده است. این مسائل روی اعصابم است. ما تمرینمان را می کنیم. اسم وضعیت ما نداری نیست بلکه یک چیز عجیب و غریب است. امیدوارم بازیکنانم به حقشان برسند.

علی دایی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی باشگاه‌های ایرانی، تشریح کرد: گفتم که واقعا از این وضعیت زجر می کشم. دو سه ماه است که با فوتبال حال نمی کنم ولی چون تعهد داده‌ام مجبورم. باید بایستم و کار را انجام بدهم. مطمئنا آدم خسته می شود. یک سری مسائل هم هست که شاید گفتنش درست نباشد. ما باید باشیم. خیلی‌ها دوست دارند امثال علی دایی در این فوتبال نباشند چون ما حرفمان را رک می زنیم و سرمان زیر بغل کسی نیست. اگر یک روزی بخواهم از فوتبال بروم هیچگاه به دنبالش نمی آیم ولی فعلا توانش را دارم تا به فوتبال کمک کنم.

وی درباره غایبان تیمش عنوان کرد: قاضی به این دیدار نمی‌رسد. مطهری هم که بابت تصادفش نمی تواند ما را همراهی کند.

سرمربی نفت تهران در پایان تصریح کرد: همیشه که اینگونه نمی ماند استاد! یک روزی بالاخره حق و حقوق بازیکنان باید پرداخت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز