خبرگزاری کار ایران

ادعای عجیب شکسپیر در مورد واردی

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۹۱۸

سرمربی لسترسیتی ادعا کرده که واردی می‌خواسته از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش ایلنا، کریگ شکسپیر، سرمربی لسترسیتی، گفته او بود که نگذاشت جیمی واردی فوتبال را ترک کند. واردی در فوتبال ماند و در نهایت توانست فاتح لیگ برتر شود و 16 بازی ملی هم تاکنون در کارنامه‌اش ثبت کند اما در تابستان 2013 بود که او پس از فصلی دشوار، به فکر این افتاد که فوتبال را کنار بگذارد و مجری مراسم در ایبیسا شود.

واردی در اولین فصل حضورش در مسابقات چمپیونشیپ با لسترسیتی، تنها 5 گل زد و در اندیشه ترک فوتبال بود اما شکسپیر که در آن هنگام کمک‌مربی لستر بود، به همراه نایجل پیرسون، مربی وقت تیم و استیو والش، رییس بخش استخدام بازیکنان او را راضی کردند که بماند.

شکسپیر گفت: کار ما این است که از بازیکنان پشتیبانی کنیم. گاهی آنها به خود تردید دارند و جیمی وقتی که دچار مشکل می‌شود، خودش اول از همه می‌آید و می‌گوید. من، نایجل (پیرسون) و استیو (والش) از او حمایت کردیم. همه ما به او گفتیم که چه ویژگی‌هایی دارد و اینکه به نظر ما می‌تواند به مسیر خوبی ادامه بدهد. ما حتی به او گفتیم که او نه‌تنها می‌تواند در لیگ برتر بازی کند، که ویژگی‌های بازی در تیم ملی را هم دارد. ما به او گفتیم که او را می‌خواهیم و به او باور داریم. خوشبختانه او به ایبیسا نرفت. به نظرم او تصمیم درستی گرفت!

 واردی در فصل بعد از آن 16 گل زد و باعث شد که تیمش به لیگ برتر صعود کند. لستر دو سال بعد فاتح لیگ برتر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز