خبرگزاری کار ایران

داستان انتخاب پیراهن شماره 7 توسط رونالدو چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۴۹۳

کریستیانو رونالدو که در منچستر یونایتد خود را به جهانیان شناساند وعناوین مختلفی را با این تیم بدست آورد، در منچستر یونایتد بود که شماره 7 را انتخاب کرد، شماره ای که همواره برای او ثبت شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، رونالدو بازیکن پرتغالی رئال مادرید تصدیق می‌کند زمانی که او در منچستر یونایتد بود این  یک «رویا» برای او محسوب می‌شد که به او اجازه داد هنر فوتبال را یاد بگیرد. 

رونالدو که اکنون در رئال مادرید بازی می‌کند به عنوان بازیکن شماره 7 شناخته می‌شود. او بر اساس صحبتی که با مربی اسکاتلندی در هنگام ورودش به اولترافورد کرده بود این شماره را انتخاب کرد. 

فرگوسن زمانی که رونالدو جوان بود به او گفته بود که شماره 7 را بپوشد. رونالدو گفت: من خیلی شگفت زده شدم چون می‌دانستم چه بازیکنان مشهوری با این شماره بازی کرده‌اند. منچستر یونایتد یک شروع موفق برای من بود. من مهارت های فوتبالم را افزایش ندادم ولی از لحاظ بدنی خود را قوی کردم. 

او اضافه کرد: در پنج سالی که آنجا بودم هنر فوتبال را آموختم. ما خیلی از جام‌های قهرمانی را با هم بردیم. این برای من یک رویا بود. 

زمانی که او به مادرید منتقل شد برای چهار بار برنده توپ طلا شد. او به عنوان بازیکنی برجسته برای هم‌نسلانش در کنار مسی مطرح شد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز