خبرگزاری کار ایران

زارعی: شرایط پرسپولیس برابر صنعت نفت مساعد نبود/ قهرمانی سرخ‌پوشان مسجل شده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۴۴۱

بازیکن سابق تیم پرسپولیس قهرمانی این تیم در لیگ برتر را حتمی دانسته و شرایط آب و هوایی آبادان را دلیل شکست برابر صنعت نفت می‌داند.

مسعود زارعی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این تیم اظهار کرد: پرسپولیس در این فصل روند صعودی خوبی را طی کرده و با وجود سرمربی خوبی مانند آقای ایوانکوویچ شانس اول قهرمانی در لیگ و صعود به مرحله بعد جام باشگاه‌های آسیا به عنوان تیم اول است.

وی با اشاره به شکست پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و تاثیر آن بر قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس در طول فصل تنها دو شکست داشته و بازی برابر نفت هم در روند قهرمانی تاثیر گذار نخواهد بود. در حال حاضر هم اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم‌های دوم وسوم جدول بسیار زیاد است و قهرمانی این تیم از حالا مسجل شده فقط هنوز بر روی کاغذ نیامده است.

زارعی افزود: یکی از دلایل شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت شرایط بد آب‌ و هوایی بود که گرمای هوا بچه ها را خیلی اذیت کرد اما با این حال پرسپولیس تیم برتر میدان بود. صنعت نفت تنها یک موقعیت گل داشت که ازآن استفاده کرد و کل 90 دقیقه بازی دردست شاگردان برانکو بود. من شک ندارم که پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

وی در رابطه با ارزیابی بازی‌های باقی مانده پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس با کادر فنی خوب، سرمربی توانایی مانند آقای برانکو و کمک مربی‌های خوبی مانند کریم باقری می تواند قهرمان لیگ برتر باشد و بازی‌های باقی مانده را با موفقیت و پیروزی پشت سر می گذارد.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه افزود: این تیم از اول فصل از لحاظ مدیریتی و مالی خیلی خوب ساپورت شده و خیلی خوب عمل کرده و شک نکنید که قهرمان می شود. هواداران در سرما و گرما این تیم راتنها نگذاشتند و تا پایان لیگ هم تنها نخواهند گذاشت.

زارعی در پایان درخصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تشریح کرد: پرسپولیس در لیگ قهرمانان در گروه سختی قرار دارد اما توانسته در دوبازی خروج از خانه با الهلال عربستان که تیم قدرتمندی است نتیجه خوب 1-1 را کسب کرد و الوحده امارات را هم در امارات با نتیجه 3بر2 شکست داد. صرف آن نتیجه ای که به الریان باخت. پرسپولیس در بازی‌هایی که در خانه دارد و تماشاگرانی که به ورزشگاه خواهند آمد مطمئنا بازی‌های برگشت را خواهد برد و صعودش قطعی می شود. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و 9 ملی پوش دارد. قادر است هر تیمی رت در آزادی شکست دهد.

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز