خبرگزاری کار ایران

آرسن ونگر: بازنشستگی برای من همچون مردن است

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۹۱۳

ونگر که سال‌ها مربی آرسنال بوده، اخیرا به دلیل نتایج ضعیفی که در لیگ برتر انگلیس کسب کرده شایعه جدایی او از این تیم مطرح شد، اما او اصرار دارد که بازنشسته نخواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکواکا، آرسن ونگر بازنشستگی‌اش را با مردن مقایسه کرده در میان حدس و گمانی که آینده او توسط آرسنال احاطه شده است.

این مربی ۶۷ ساله سخت‌ترین دوران مربی گری اش را در شمال لندن متحمل می‌شود بعد از اینکه اخیرا بیستمین سال خدمتش به توپچی‌ها را جشن می‌گیرد.

توافق ونگر با آرسنال تمام می‌شود و این می‌ماند که او اقامتش را تمدید کند یا نه؟ اگرچه این فرانسوی در بازی‌ها حضور خواهد داشت تا اینکه منتظر باشد که چه پیش خواهد آمد.

ونگر در مصاحبه خود با دیلی تلگراف گفت: من بازنشسته نخواهم شد. بازنشستگی برای جوانان است. برای افراد پیر بازنشستگی همچون مردن است. زمانی که شما می‌بینید که باشگاه چه بود و بعد امروز به کجا رسیده، زمانی که من به آنجا آمدم ۷۰ نفر در باشگاه کار میکردن، امروز ما ۷۰نفر را داریم. یک سهم ۴۰۰پوند بود و امروز ۱۸۰۰۰پوند است و من به شما رو راست می‌گویم، هیچ سهمی ندارم.

آرسنال در لیگ اروپا نیز بازی کرده است، ۱۷ فصل متوالی با بهترین نتایج، زمانی که آن‌ها در سال ۲۰۰۶ به نایب قهرمانی رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز