خبرگزاری کار ایران

برزیل در آستانه حضور در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۱۶

تیم ملی فوتبال برزیل با پیروزی پرگل خانگی مقابل پاراگوئه در یک قدمی حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز با پیروزی برزیل برابر پاراگوئه و شکست آرژانتین در خاک بولیوی ادامه یافت.

برزیل در زمین خود مقابل پاراگوئه قرار گرفت و این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. برای سلسائو در این بازی فیلیپ کوتینیو (۳۴)، نیمار (۶۴) و فیلیو (۸۶) گلزنی کردند. ضمن اینکه نیمار در دقیقه ۵۳ یک ضربه پنالتی را از دست داد. برزیل با این برد ۳۳ امتیازی شد و در یک قدمی صعود به جام جهانی قرار گرفت. کلمبیا با ۲۴ امتیاز نزدیکترین رقیب برزیل است.

تیم ملی آرژانتین نیز در غیاب  لیونل مسی در خاک بولیوی به میدان رفت و با حساب ۲ بر صفر شکست را پذیرا شد. آرسه (۳۱) و مورنو (۵۳) گل های بولیوی را به ثمر رساندند. آرژانتین با این شکست در امتیاز ۲۲ باقی ماند و به رده پنجم جدول سقوط کرد تا بار دیگر اوضاعی بحرانی برای صعود به جام جهانی پیدا کند.

نتایج دیدارهای انجام گرفته به این شرح است:

* بولیوی ۲ - آرژانتین صفر

* اکوادور صفر - کلمبیا ۲

* شیلی ۳ - ونزوئلا یک

* برزیل ۳ - پاراگوئه صفر

* پرو ۲ - اروگوئه یک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز