خبرگزاری کار ایران

جدال بین رحمتی و دروازبان لوکوموتیو؛

رکورد کلین شیت در آسیا به چه کسی تعلق خواهد گرفت؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۰۴۱

تیم فوتبال استقلال تهران فردا در ورزشگاه آزادی میزبان لوکوموتیو ازبکستان خواهد بود.

حریف ازبک استقلال در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی صبح امروز عازم تهران شد که در آخرین بازی خود در لیگ ازبکستان حریفش را با سه گل بدرقه کرد. لکوموتیو تاشکند به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی ازبکستان روز دوشنبه در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال خواهد بود.

جدالی جذاب و سرنوشت ساز که می‌تواند حسن ختام خوبی برای منصوریان و شاگردانش در سال 95 باشد. لوکوموتیو بعد از برد 2 بر صفر برابر الاهلی حالا هم امتیاز با استقلال به‌عنوان یکی از مدعیان صعود به تهران می‌آید آن هم در شرایطی که در اولین بازی فصل جدید لیگ ازبکستان موفق شد حریف خود را با سه گل شکست داده و بالاتر از پاختاکور در صدر جدول بایستد.

این تیم دیروز آخرین جلسات تمرینی اش را در کمپ اختصاصی در تاشکند برگزار کرد تا برنامه‌های تاکتیکی مد نظر کادر فنی برای مصاف با استقلال را مرور کند. از جمله ستاره‌های لوکوموتیو که در این روزها رسانه‌های ازبک روی آنها مانور کردند می‌توان به نستروف دروازه‌بان کهنه کار و سرشناس اشاره کرد که در حال ثبت رکوردی جالب توجه از خود در کلین شیت قرار دارد؛ درست مثل مهدی رحمتی کاپیتان استقلال.

ازبک‌ها که در حال حاضر پرستاره ترین تیم در لیگ داخلی محسوب می‌شوند چند بازیکن کلیدی دیگر هم دارند از جمله مهاجم سیه چرده و شماره 7 این تیم به نام گوهر کریزو که در بازی هفته اول لیگ ازبکستان درخشش جالب توجهی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز