خبرگزاری کار ایران

فدراسیون به دنبال جشن قهرمانی در شأن والیبال

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۱۴۴

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال فردا بین دو تیم پیکان و بانک سرمایه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرحله‌ای که طی سه بازی قهرمان لیگ 95 والیبال را مشخص می‌کند و جام را به تیم قهرمان می‌دهد. جامی که البته در سال‌های گذشته هیچ‌گاه جشن درخوری از سوی فدراسیون برای اعطایش به باشگاه قهرمان برگزار نمی‌شد و برخی تیم‌ها خودشان جشن قهرمانی شان را برپا می‌کردند. اتفاقی که گویا قرار است این بار بیفتد اما این بار هم با فاصله از فینال و در سال آینده!

سعید درخشنده درباره زمان برگزاری جشن قهرمانی لیگ‌های مختلف والیبال می‌گوید: اوایل سال آینده جشن قهرمانی لیگ‌های مختلف سال 95 والیبال ایران برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه تیم‌های اول تا چهارم لیگ برتر مردان سال 95 در روزهای پایانی سال جاری مشخص می‌شود، امکان برگزاری جشن قهرمانی لیگ‌های مختلف به دلیل ترافیک کاری روزهای پایانی اسفندماه وجود ندارد.

رییس سازمان لیگ والیبال با بیان اینکه سال آینده و در مراسمی که در شان والیبال ایران باشد، جشن قهرمانی لیگ‌ها را برگزار می‌کنیم ادامه می‌دهد: هنوز زمان دقیق و مکان این مراسم مشخص نشده است اما جشن قهرمانی لیگ‌های برتر و دسته یک مردان و زنان سال 95 ایران در یک مراسم برگزار خواهد شد.

درخشنده درباره برنامه دیدارهای فینال و رده‌بندی نیز توضیح می‌دهد: چهار تیم بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و سایپا تهران به مرحله نهایی لیگ برتر مردان راه یافتند که رقابت‌های خود را از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌کنند و اگر به دیدار سوم کشیده شود، تا 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال از عصر فردا با دیدار تیم‌های پیکان و سرمایه در فینال و جدال سایپا و شهرداری ارومیه در رده‌بندی آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز