خبرگزاری کار ایران

وضعیت نگران‌کننده‌ی اردوی استقلال/ کار سخت علیمنصور

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۱۴

استقلال در حالی فردا به مصاف سایپا خواهد رفت که این تیم شرایط لازم را برای این بازی ندارد.

به گزارش ایلنا‌، استقلال در سخت‌ترین شرایط خود برای بازی با سایپا به سر می‌برد. اعتصاب بازیکنان استقلال شرایط این تیم را برای بازی دشوار کرده است. آنها که بعد از تساوی برابر سیاه‌جامگان به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کرده و تمرین نکردند حالا تنها با یک جلسه تمرین خود را به بازی با سایپا خواهند رساند.

اعتصاب استقلالی‌ها در حالی انجام گرفته که شاگردان منصوریان حتی قصد بازی برابر سایپا را هم نداشتند، اما با وساطت کادر فنی استقلال در این دیدار به میدان خواهند رفت.

آنها در حالی به مصاف سایپا خواهند رفت که نه آمادگی بدنی دارند و نه آمادگی روحی.

استقلالی‌ها تنها با جلسهی تمرین ظهر امروزشان خود را به بازی با سایپا می‌رسانند و در شرایطی که از نظر روحی وضعیت خوبی ندارند به مصاف سایپا خواهند رفت.

با توجه به وضعیت سخت تیم منصوریان برای این دیدار و پایین آمدن شانس قهرمانی استقلال این تیم کار سختی برابر سایپا خواهد داشت، کار سختی که با انگیزه پایین تیم معتصب منصوریان سخت‌تر شده است. با این وضعیت باید دید سرمربی استقلال چقدر می‌تواند روی بحث روانی تیمش کار کند تا شاید این مسئله بتواند فردا به استقلال کمک کند.

استقلال فردا در هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 به مصاف سایپا خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز