خبرگزاری کار ایران

استقلالی‌ها به فکر سهمیه مستقیم باشند

امیر آبادی: بازیکنان استقلال حق دارند اعتصاب کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۲۹

مهدی امیرآبادی به عنوان یک بازیکن حق اعتصاب را به بازیکنان استقلال می‌دهد، هر چند که خودش مدعی است تا به حال در این اعتصاب‌ها حضور نداشته است.

به گزارش ایلنا، مهدی امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی استقلال برابر سیاه جامگان اظهار داشت: استقلال در این دیدار مثل همیشه ظاهر نشد و خستگی بازیکنان این تیم هم یکی از دلایل بروز این اتفاق بود.

وی در ادامه افزود: حضور ثابت کاوه رضایی در این بازی خیلی می‌توانست به استقلال کمک کند اما او به دلیل عزادار بودنش نتوانست در ترکیب ثابت استقلال حضور داشته باشد که نتیجه‌اش بازی ضعیف‌تر  استقلال بود. به هر حال امیدوارم این تیم در بازی‌های بعدی خود بهتر بتواند عمل کند.

بازیکن سابق استقلال در ارتباط با اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: من حق را به بازیکنان استقلال می‌دهم، چرا که آن‌ها حق دریافت قراردادشان را دارند و باشگاه باید به تعهداتش عمل کند و وقتی قولی داده‌اند باید آن را به اجرا برسانند.

امیر آبادی در ارتباط با این که در زمان حضور خودش در اعتصاب استقلالی‌ها شرکت کرده گفت: ما هم پول‌مان عقب می‌افتاد، اما هیچ وقت اعتصاب نمی‌کردیم. با این حال من حق را به بازیکنان استقلال می‌دهم.

وی در ادامه شرایط استقلال را اینگونه پیش‌بینی کرد: بازی‌های پیش روی استقلال خیلی مهم است و آنها باید سعی کنند در بازی‌های آینده برنده باشند تا اضطراب بازی پلی آف را نداشته باشند و به رتبهای برسند که مستقیم به بازی‌های آسیایی صعود کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز