خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته داوران خبر داد؛

4 داور تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۵۱

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته گفت: سیاست کمیته داوران در کنار تشویق، تنبیه نیز هست.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون کاراته، جواد سلیمی ضمن اشاره به محرومیت 4 داور از قضاوت در میادین اظهار داشت: هیچ وقت نگفتیم داوری ما بی‌عیب است. داوران ما خوب هستند اما باید بهتر شوند. در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور 4 داور را تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم کردیم زیرا در سیاست‌های کمیته داوران در کنار تشویق، تنبیه نیز وجود داد.

وی ادامه داد: اولین جلسه شورای داوران 18 اسفند با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای شورای داوری برگزار می‌شود تا به این ترتیب برنامه‌های سال 96 را تدوین کنیم، تمام هدفمان این است که با برگزاری برنامه‌های مختلفی همچون استاژ و سمینارهای آموزشی سطح کار داوران کشورمان را بالا ببریم. به هر صورت باید برنامه‌هایی تدوین کنیم که به داوری کشور کمک کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته اظهار داشت: داوران بین‌المللی و جهانی ما می‌توانند با هزینه شخصی در مسابقات مختلف همچون لیگ‌های جهانی شرکت کنند. فدراسیون نیز قطعا حمات ویژه‌ای از این برنامه‌ها خواهد داشت و مقدمات حضور آنها را از لحاظ اداری و هماهنگی با فدراسیون جهانی فراهم می‌کند. طبق قانون جدید مسئولان جهانی هر داوری که قصد حضور در رقابت‌های جهانی را دارد باید در دو لیگ جهانی و قهرمانی قاره‌ای و باشگاهی قاره‌ای قضاوت کرده باشید. به هر صورت شرایط را برای حضور داوران فراهم کردیم.

سلیمی در مورد بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: مسئله بازی‌ها با مسابقات دیگر متفاوت است داورانی که در بازی‌ها قضاوت می‌کنند از سوی کمیته داوران فدراسیون جهانی دعوت می‌شوند و در همین راستا برای بازی‌های کشورهای اسلامی من، مجید قربانی و اکبر دهقان به صورت شخصی دعوت شده‌ایم. رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی شخصا مسئولیت داوری این مسابقات را برعهده خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز