خبرگزاری کار ایران

مجوز حضور غلامی و موسوی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۵۶۰

با انجام پیکارهای انتخابی در دو وزن 50- و 68+ کیلوگرم، فرشته موسوی و مونا غلامی مجوز شرکت در انتخابی تیم ملی بانوان را کسب کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کاراته، پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته در گروه بانوان با حضور 21 کاراته‌کا، شنبه (21 اسفندماه) برگزار می‌شود تا در نهایت در هر وزن حداقل 2 نفر به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

امروز (جمعه) و همزمان با هفته پنجم سوپرلیگ کاراته بانوان، باتوجه به نتایج نزدیک بازیکنان دو وزن 50- و 68+ کیلوگرم، یک مرحله انتخابی بین 5 بازیکن انجام شد و در نهایت فرشته موسوی در وزن 50- کیلوگرم با دو برد مقابل سارا بهمن یار و زینب نصیریان و مونا غلامی در وزن 68+ کیلوگرم با غلبه بر شنه کاظمی به مرحله سوم انتخابی تیم ملی کاراته راه پیدا کنند.

بدین ترتیب انتخابی مرحله سوم تیم ملی کاراته بانوان با حضور زهرا طراز پور، زهره برزگر، شیما آل سعدی، شبنم واحدی، بهنوش نجفی، شقایق واحدی، مبینا کاویانی، زهرا برزگر، آلاله صعودی، نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار، آویشن باقری، رزیتا علیپور، دلارام دوستی، مهتاب اسماعیلی، سمیرا ملکی‌پور، حمیده عباسعلی، محدثه آقایی، فرشته موسوی و مونا غلامی برگزار می شود.

هدایت تیم ملی کشورمان را لیلا بهرامی و سمانه خوش قدم برعهده دارند.

کاراته‌کاهای کشورمان برای شرکت در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی که 23 و 24 اردیبهشت ماه 1396 در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز