خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۰ سال دوری؛

2 کرسی در کنفدراسیون آسیا به ایران تعلق گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۶۳

در پایان رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بحرین، ایران از طرف کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا صاحب 2 کرسی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کنگره سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری آسیا به منظور انتخاب اعضای هیئت رییسه جدید ACC روز گذشته پس از اتمام رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بحرین برگزار شد و اصغر خالقی نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری توانست به عنوان عضو علی البدل هیات رییسه کنفدراسیون آسیا دست یابد .

خالقی در این خصوص گفت: کنگره سالیانه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا به منظور انتخاب رییس و اعضای هیئت رییسه جدید ACC و روسای کمیته های اجرایی در شهر منامه بحرین برگزار شد و کشورمان پس از 10 سال دوری صاحب  2 کرسی در این کنفدراسیون آسیایی شد.

نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه بیان کرد: در انتخابات کنگره امسال اوساما احمدعبداله الشافر که ریاست فدراسیون دوچرخه سواری امارات متحده عربی را بر عهده دارد، با 19 رای به عنوان رییس جدید ACC ؛ خسرو قمری، رییس فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان عضو ثابت و بنده به عنوان عضو علی البدل هیات رئیسه به مدت 4 سال تا سال 2021 انتخاب شدیم.

وی در ادامه بیان کرد: در این انتخابات علاوه بر کرسی گرفتن در کنفدراسیون، قمری و من به مدت 4 سال به سمت کمیته تریال آسیا انتخاب شدیم. هم‌چنین توانستم تندیس مریت یا همان فراترین فرد بین مسئولین آسیا را کسب کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز