خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: انتظارم از قمری توسعه دوچرخه‌سواری است

وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار من از رئیس فدراسیون دوچرخه سواری توسعه این رشته در سایه ثبات و آرامش است. توصیه می‎کنم که فدراسیون دوچرخه‌سواری آرامش را پیش بگیرد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‎فر، وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: از اعضای مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری که امروز حضور موثری داشتند، تشکر و قدردانی می‎کنم. به قمری هم به سبب انتخابش تبریک می‎گویم. بار سنگینی به دوش او گذاشته شده است چرا که منابع محدود بوده و این منابع باید به درستی مورد استفاده قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه قمری باید از ظرفیت سایر نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری استفاده کند، افزود: سال‎های زیادی است در دوچرخه سواری هستیم و باید پا را از آسیا فراتر بگذاریم تا موقعیت‎های بهتری داشته باشیم. این انتظار من از رئیس جدید است. توسعه در سایه ثبات و آرامش است. توصیه می‎کنم که فدراسیون دوچرخه‌سواری آرامش را پیش بگیرد و با تعاملی جدی امور پیش برود. توجه به نقاط محروم و مرزى از جمله وظایف رئیس جدید فدراسیون است که باید به این بخش توجه خاصی شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با برنامه‎ریزی که کردیم، یکی از مهمترین‎ برنامه‎های ما سروسامان دادن به فدراسیون‎های ورزشی است. تا به امروز انتخابات دو فدراسیونی که با سرپرست اداره می‎شدند برگزار شده است و 3  فدراسیون دیگر هم پیش رو ما است. افراد و ورزشکاران زیادی در سراسر کشور هستند که باید فدراسیون‎ها از ظرفیت‎های این نفرات استفاده کند. هنر مدیریت آن است که از همه ظرفیت‎های موجود استفاده کنیم.

کد خبر : ۴۴۱۷۸۴