خبرگزاری کار ایران

اسپالتی: روی ضد حمله‌های لاتزیو تمرکز داشتیم اما گل خوردیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۳۶۳

سرمربی رم بعد از شکست دو بر صفر برابر لاتزیو در نیمه نهایی جام حذفی تاکید کرد که در دیدار برگشت جبران خواهند کرد و تیمش به دور بعد صعود می کند.

به‌ گزارش ‌ایلنا، رم در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با دو گل برابر لاتزیو تن به شکست داد تا شرایط برای صعود این تیم به فینال سخت شود.

لوچانو اسپالتی بعد از شکست ناامید کننده تیمش برابر لاتزیو گفت‌: شکست در دربی برای من آزار دهنده نیست. به‌ هر حال در فوتبال احتمال شکست هم وجود دارد. باید در دیدار برگشت جبران کنیم. اطمینان دارم می‌توانیم این نتیجه‌ را جبران کنیم. لاتزیو در این دیدار چشم به ضد حملات دوخته بود. این سبک بازی لاتزیو است و ما به خوبی آن را پیش‌بینی کرده بودیم. با این حال دو بار دروازه‌ ما باز شد. رم با وجود شکست در این دیدار توان صعود به فینال را دارد. تلاش می‌کنیم در دیدار برگشت بهترین نمایش‌مان را داشته باشیم.

سرمربی رم در ادامه‌ گفت‌:  بازی را خوب شروع کردیم و بهتر از حریف ظاهر شدیم. با وجود اینکه تیم ما توپ و میدان را در اختیار داشت، لاتزیو روی ضد حملات به گل رسید. ادین ژکو به خاطر بازی بسته و دفاعی لاتزیو کمتر صاحب توپ و موقعیت شد. در کارهای بدون توپ ضعیف ظاهر شدیم. باید جنب و جوش بیشتری از خود نشان می‌دادیم.

او درباره نمایش ضعیف راجا ناینگولان در این دیدار نیز اظهار کرد: فکر نمی‌کنم  او بد ظاهر شده باشد. نمی‌توانم  از ناینگولان انتظار داشته باشم در هر دیداری گلزنی کند. این انتظار نادرستی است.

سرمربی رم در پایان درباره دیدار حساس برابر ناپولی در سری A که قرار است هفته آینده برگزار شود هم گفت: ناپولی با وجود چند نتیجه‌ ضعیف در دیدارهای اخیر، تیم آماده‌ای است. بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم. باید به خوبی آماده باشیم و هیچ‌گونه عذر و بهانه‌ای نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز