خبرگزاری کار ایران

کریم بنزما و آلوارو موراتا روی میز تشریح/ چه کسی بهتر است؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۳۱۹

آلوارو موراتا بار دیگر در بازی مقابل ویارئال از کریم بنزما سبقت گرفت.

به گزارش ایلنا، طی سال‌های اخیر بنزما موفق شده توجه سه مربی بزرگ فوتبال دنیا را به خود جلب کند. مورینیو، آنچلوتی و زیدان به او علاقه داشته‌اند و بنزما را به مهاجمان بزرگی چون ایگواین و موراتا ترجیح داده‌اند. با این حال امسال او در شرایط خوبی نیست و ممکن است پس از نزدیک به یک دهه مجبور به ترک مادرید شود.

علی رغم اینکه از او به عنوان یک بازیکن جایگزین در این فصل استفاده شده، این مهاجم رفته رفته به صدر جدول گلزنان لالیگا نزدیک شده است.

گلزنی‌های موراتا تیم رئال مادرید را اکنون در صدر جدول نگه داشته است و در صورت در اختیار نداشتن او در این فصل قاعدتا رئال باید خودش را در جایگاه سوم جدول تصور می‌کرد. موراتا طی 16 بازی نصف و نیمه در لیگ 8 گل به ثمر رسانده است. از لحاظ میانگین گلزنی در هر دقیقه وی بعد از مسی در لالیگا بهترین است. موراتا هر 105 دقیقه یک گل زده است.

اما در مقام مقایسه با کریم بنزما و دلیل برتری آلوارو موراتا باید گفت بنزما یک بازیکن کلیدی برای زیدان در چمپیونز لیگ بوده است. وی در چند بازی اخیر رئال در چمپیونز لیگ نمایشی چشمگیر داشته است.

بنزما در لیگ اسپانی طی 18 بازی تنها 5 گل زده است که  آماری ناامید‌کننده محسوب می‌شود. تنها درخشش این بازیکن با سابقه رئال در فصل اخیر به گلزنی در کوپا دل ری مقابل سویا و گلزنی در چمپیونز لیگ، جایی که آن گل تساوی به یاد ماندنی در مقابل ناپولی را به ثمر رساند، خلاصه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز