خبرگزاری کار ایران

یک گفتگوی خواندنی با گواردیولا؛

از آمدن جو هارت خوشحال نیستم/ تا 3 سال دیگر هستم

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۱۳۷

شیخ منصور مالک میلیاردر باشگاه منچستر سیتی می‌خواهد که پپ گواردیولا برای مدت طولانی در باشگاه بماند و این خبر بدی برای جو هارت است.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا اصرار دارد که علاقه‌ای به بازگشت جو هارت به عنوان دروازه‌بان شماره 1  سیتی ندارد.

گواردیولا در اولین ملاقات با شیخ منصور گفت که تمایل دارد تا 3 سال دیگر با این تیم قراردادی امضا کند. آینده‌ی او در منچستر سیتی امن به نظر می‌رسد.

اکسپرس اسپورت از او پرسیده که آیا فرصتی دیگر برای بازگشت به جو هارت می‌دهد و گواردیولا گفت: من با ویلی کابایرو و براوو بیشتر  خوشحال می‌شوم.

گواردیولا در مورد آینده‌اش با شیخ منصور مطمئن به نظر می‌رسد: جذب مدافعان برای تابستان از اولویت‌های ما خواهد بود. شیخ  منصور گفت که تمایل دارد که من مدت زمانی  طولانی اینجا باشم. اما این به نتایجی که کسب می‌کنم بستگی دارد.

شیخ بازی آخر سیتی را از نزدیک دید. او حدود 8 و نیم سال، پیش زمانی که در سال 2008 باشگاه را خرید، به طرز عجیبی تحت تاثیر گواردیولا قرار گرفت و امیدوار شد گواردیولا 3 افتخار را برای آنها به ارمغان آورد: چمپیونز لیگ، لیگ برتر، جام حذفی انگلیس.

گواردیولا در این باره گفت: ما تا انتها می‌جنگیم و این خوب است، زیرا برای ما مهم است که مالک باشگاه این را بداند.

وی افزود: من روابط خوبی با صاحبان باشگاه‌های بارسلونا و بایرن مونیخ داشتم. این مهم است که ما با هم باشیم. باید تمام بخش‌ها، مدیران و صاحبان باشگاه برای اهداف یکسانی تلاش کنند.

گواردیولا در مورد علاقه‌ی رئال به جذب آگوئرو می‌گوید: سرخیو همیشه مورد علاقه‌ی باشگاه‌های بزرگ بوده است. سرخیو بازیکنی مهم برای باشگاه محسوب می‌شود و مهم‌ترین بازیکن برای ما خواهد بود.

بعد از رویارویی با موناکو و سفر به ابوظبی، منچستر سیتی باید در دور پنجم جام حذفی مقابل هادرزفیلد قرار گیرد.

گواردیولا ادعا می‌کند که به لیگ برتر و چمپیونز لیگ به یک اندازه اهمیت می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز